Η συμπερίληψη είναι μία έννοια ταυτόσημη με την αποδοχή, που καθιστά απαραίτητη την αναγνώριση της αξίας κάθε ατόμου. Τη δημιουργία μίας συλλογικής αντίληψης πως όλοι οι άνθρωποι είμαστε μέλη της κοινωνίας, χωρίς ταμπέλες και στερεότυπα.
Ο όρος «συμπερίληψη» στον τομέα της Εκπαίδευσης ή «συμπεριληπτική εκπαίδευση» αναφέρεται στην προσπάθεια υπερπήδησης κάθε εμποδίου που βρίσκεται μπροστά στη συμμετοχή και μάθηση όλων των παιδιών, ανεξάρτητα από το φύλο, το κοινωνικό υπόβαθρο, την εθνικότητα τους, τη σεξουαλικότητα, την αναπηρία ή την επίδοση τους.
Προκειμένου να πετύχουμε μία καλύτερη και βαθύτερη κατανόηση των στάσεων των εκπαιδευτικών απέναντι στη συμπερίληψη και συνεπώς να υπάρξει μια καλύτερη και αποτελεσματικότερη λειτουργία του εκπαιδευτικού μας συστήματος σε θέματα που αφορούν τη συμπερίληψη, είναι απαραίτητο να γίνουν έρευνες. Σε αυτό το πλαίσιο διεξάγεται μία πολύ ενδιαφέρουσα έρευνα με βασική ερευνητήτρια την Ανδριάνα Μαρία Γουναλάκη.
Ο στόχος της συγκεκριμένης έρευνας είναι να διερευνηθούν τόσο τα οφέλη όσο και τα προβλήματα/εμπόδια που εντοπίζουν οι εκπαιδευτικοί στην Ελλάδα σε ό,τι αφορά τη συμπερίληψη των μαθητών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες ή/και αναπηρία.
Θα σας ζητηθεί να απαντήσετε σε ένα ερωτηματολόγιο για το οποίο θα χρειαστείτε περίπου 15 λεπτά. Όλες οι προσωπικές σας πληροφορίες και οι απαντήσεις σας, θα κρατηθούν εμπιστευτικά.
Για οποιαδήποτε απορία, διευκρίνηση, ή συμπληρωματική πληροφορία θελήσετε, μη διστάσετε να επικοινωνήσετε με την ερευνήτρια στην ηλεκτρονική διεύθυνση agounalaki@hauniv.edu .
Περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με το περιεχόμενο της παρούσας έρευνας καθώς και το Ερωτηματολόγιο, θα βρείτε με ένα κλικ εδώ.
Σας ευχαριστούμε εκ των προτέρων για τη συμμετοχή και την υποστήριξή σας!
Ανάρτηση chiourea.gr στο Διάφορα Θέματα - ΠΟΙΚΙΛΗΣ ΥΛΗΣ και Θέματα Εκπαιδευτικών - ΔΙΑΦΟΡΑ
Διαβάστε επίσης:
· Ο τρόπος που φερόμαστε στους γύρω μας αντικατοπτρίζει όλα όσα έχουμε μέσα μας
· Να εκτιμάτε τους ανθρώπους όσο τους έχετε δίπλα σας και όχι όταν τους χάνετε
· Η αγάπη χαρίζεται, δεν αγοράζεται!
· Μαλώνουμε με όσους αγαπάμε πιο πολύ
· Θυμός, ζήλεια, πίκρα, απογοήτευση: Πώς να ελέγχετε τα αρνητικά συναισθήματα
· Όταν κάποιος μας φέρεται άδικα, δεν είναι ευτυχισμένος ούτε ο ίδιος
Αναδημοσίευση ή άλλη χρήση των άρθρων της ιστοσελίδας είναι θεμιτή, μόνο αν συνοδεύεται από τα πλήρη στοιχεία των συγγραφέων και του διαδικτυακού τόπου.
ΔΙΕΥΚΡΙΝΙΣΕΙΣ: 1) Τα γραφόμενα στην ιστοσελίδα αυτή προορίζονται για ενημερωτική χρήση. Δεν αποτελούν συστάσεις εξατομικευμένης θεραπείας ή/και διάγνωσης και δεν μπορούν να υποκαταστήσουν την επιστημονική συμβουλή του Ειδικού Επαγγελματία για κάποιο συγκεκριμένο περιστατικό. 2) Σε κάθε άρθρο αναγράφονται τα στοιχεία των συγγραφέων του και στο τέλος της ανάρτησης η πηγή προέλευσης, όταν πρόκειται για αναδημοσίευση από άλλο ιστότοπο. 3) Αναδημοσιεύσεις από άλλες ιστοσελίδες και κείμενα άλλων συγγραφέων, δεν απηχούν κατ' ανάγκη τις θέσεις μας.
ΑΞΙΖΕΙ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΑ ΠΑΡΑΚΑΤΩ VIDEO:
- VIDEO: «Έχω Αυτισμό, Είμαι Διαφορετικός, Είμαι ο Εαυτός μου» ♥ (Αυτισμός)
- Kείμενο-VIDEO Δέκα τεχνικές για τη χειραγώγηση της κοινής γνώμης ♥ (Επικαιρότητα - Κοινωνία)
- VIDEO: «Η τρόικα στην ταβέρνα» ♥ (Διάφορα Θέματα - Ποικίλης ύλης)
- VIDEO: Τα VIDEO που πρέπει να δει κάθε Έλληνας! ♥ (Διάφορα Θέματα - Ποικίλης ύλης)
- Kείμενο-VIDEO Γλωσσολαλιά μιας «νεκρής» γλώσσας- Ράνια Χιουρέα ♥ (Επικαιρότητα-Πολιτισμός)
- VIDEO: "Δεν κρίνουμε ένα βιβλίο από το εξώφυλλο" ♥ (Επικαιρότητα)
- VIDEO:Συγκινητική ιστορία γέρου πατέρα, γιου και σπουργίτη ♥ (Διάφορα Θέματα - Ποικίλης ύλης)
- VIDEO: Το καναρινί ποδήλατο ♥ (Παιδαγωγικά θέματα)
- VIDEO: Άγγελοι στη γη ♥ (Ειδική Αγωγή)
- VIDEO: Hand in Hand ♥ (Ειδική Αγωγή)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου