Το Υπουργείο Παιδείας εξέδωσε την εγκύκλιο Αρ. Πρωτ.: Φ7/ 109162 /Δ1 σχετικά με τη λειτουργία των δημοτικών σχολείων για το σχολικό έτος 2022-2023, στην οποία αναφέρονται τα εξής:
Με την έναρξη του σχολικού έτους 2022-2023, και πριν την έναρξη των μαθημάτων σε επίπεδο σχολικής μονάδας γίνονται όλες οι απαραίτητες προπαρασκευαστικές ενέργειες που σχετίζονται με την οργάνωση και λειτουργία του σχολείου καθώς και τον προγραμματισμό του εκπαιδευτικού έργου, σύμφωνα με το άρθρο 10 του ΠΔ 79/2017 (Α ́109) όπως τροποποιήθηκε και ισχύει.
Κατά την πρώτη ημέρα έναρξης των μαθημάτων, τη Δευτέρα 12 Σεπτεμβρίου 2022, ο καθιερωμένος αγιασμός θα πραγματοποιηθεί στον αύλειο χώρο του σχολείου.
Οι μαθητές/τριες θα προσέλθουν στις σχολικές μονάδες από τις 8.15 έως τις 8.30 και θα παραμείνουν μέχρι την τέλεση του αγιασμού σύμφωνα με τον προγραμματισμό του κάθε σχολείου που θα περιλαμβάνει οδηγίες για θέματα που αφορούν στην εφαρμογή του ωρολογίου προγράμματος και στη γενικότερη λειτουργία του σχολείου.
Α. Οργάνωση και Λειτουργία Νηπιαγωγείων
1. 2. Ωρολόγια ΠρογράμματαΈναρξη σχολικού έτους 2022-2023
2. Ωρολόγια Προγράμματα -Απαλλαγή από ενεργό συμμετοχή σε μαθήματα
3. Λειτουργία Ολοήμερου Προγράμματος/Νέο αναβαθμισμένο Ολοήμερο Δημοτικό Σχολείο
4. Λειτουργία Εκπαιδευτικών Ομίλων- Υπεύθυνοι Εκπαιδευτικών Ομίλων
5. Διδασκαλία 2ης ξένης γλώσσας
6. Κατ’ οίκον εργασίες
7. Ενδοσχολικοί Συντονιστές
8. Παιδαγωγικός σύμβουλος - μέντορας στη σχολική μονάδα
9. Επιτήρηση μαθητών/τριών –Εφημερία- Διαλείμματα
10. Ωράριο Εκπαιδευτικών
11. Συμπλήρωση Διδακτικού Ωραρίου Εκπαιδευτικών
12. Απουσία εκπαιδευτικού
13. Άδειες εισόδου στα Δημοτικά Σχολεία
14. Συστεγαζόμενα Σχολεία
15. Διαδικασία ενημέρωσης του mySchool - Αλλαγή ονομασίας σχολείων στο πληροφοριακό σύστημα mySchool
16. Ημερολόγιο Σχολικής Ζωής
17. Συνεδριάσεις Συλλόγου Διδασκόντων
18. Σχολικό Συμβούλιο
19. Επιμορφωτικές συναντήσεις
20. Κατανομή τμημάτων
21. Αξιολόγηση του εκπαιδευτικού συστήματος
22. Δημιουργία και λειτουργία ιστοσελίδας σε επίπεδο σχολικής μονάδαςΒ. Φοίτηση και Σχολική Ζωή
1. Έναρξη ημερήσιου προγράμματος- προσέλευση μαθητών/τριών – αποχώρηση μαθητών/τριών- ασφάλεια μαθητών /τριών
2. Εκκλησιασμός –Προσευχή
3. Απουσίες μαθητών/τριών
4. Παιδαγωγικές συναντήσεις – Ενημέρωση για θέματα αγωγής και προόδου μαθητών/τριών - Συνεργασία με τους γονείς/κηδεμόνες
5. Σχολικές δράσεις στο πλαίσιο της σχολικής ζωής (Διδακτικές επισκέψεις- Εκδρομές – Ενδοσχολικές εκδηλώσεις)
6. Επανάληψη φοίτησης στο Νηπιαγωγείο
7. Ενημέρωση μαθητών/τριών για το περιεχόμενο ανακοινώσεων – προσκλήσεων
8. Χρήση κινητών τηλεφώνων και ηλεκτρονικών συσκευών
9. Διόρθωση προσωπικών στοιχείων μαθητών/τριών στο Βιβλίο Μητρώου και ΠροόδουΓ. Μαθητική Μέριμνα
1. Προστασία από σεισμούς και φυσικές καταστροφές
2. Εμβολιασμός μαθητών/τριών και Φαρμακευτική αγωγή μαθητών/τριών εντός σχολικού ωραρίου
3. Εγγραφή και φοίτηση μαθητών/τριών Ευάλωτων Κοινωνικών Ομάδων
4. Δικαιώματα γονέων μαθητών/τριών που βρίσκονται σε διάσταση ή είναι διαζευγμένοι
5. Πρώιμη εκπαιδευτική και υποστηρικτική παρέμβαση σε μαθητές/τριες Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης
6. Ενημέρωση εκπαιδευτικών7. Αντιμετώπιση επιμέρους θεμάτων
8. Μέτρα προστασίας από τη διάδοση του κορωνοϊού COVID-19 κατά τη λειτουργία των σχολικών μονάδων Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης για το σχολικό έτος 2022-2023Ανάρτηση chiourea.gr στο Εγκύκλιοι - ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ και Ειδική Αγωγή - ΕΙΔ. ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ-ΔΗΜΟΤΙΚΟ
Δείτε επίσης:
Αναδημοσίευση ή άλλη χρήση των άρθρων της ιστοσελίδας είναι θεμιτή, μόνο αν συνοδεύεται από τα πλήρη στοιχεία των συγγραφέων και του διαδικτυακού τόπου.
ΔΙΕΥΚΡΙΝΙΣΕΙΣ: 1) Τα γραφόμενα στην ιστοσελίδα αυτή προορίζονται για ενημερωτική χρήση. Δεν αποτελούν συστάσεις εξατομικευμένης θεραπείας ή/και διάγνωσης και δεν μπορούν να υποκαταστήσουν την επιστημονική συμβουλή του Ειδικού Επαγγελματία για κάποιο συγκεκριμένο περιστατικό. 2) Σε κάθε άρθρο αναγράφονται τα στοιχεία των συγγραφέων του και στο τέλος της ανάρτησης η πηγή προέλευσης, όταν πρόκειται για αναδημοσίευση από άλλο ιστότοπο. 3) Αναδημοσιεύσεις από άλλες ιστοσελίδες και κείμενα άλλων συγγραφέων, δεν απηχούν κατ' ανάγκη τις θέσεις μας.
ΑΞΙΖΕΙ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΑ ΠΑΡΑΚΑΤΩ VIDEO:
- VIDEO: «Έχω Αυτισμό, Είμαι Διαφορετικός, Είμαι ο Εαυτός μου» ♥ (Αυτισμός)
- Kείμενο-VIDEO Δέκα τεχνικές για τη χειραγώγηση της κοινής γνώμης ♥ (Επικαιρότητα - Κοινωνία)
- VIDEO: «Η τρόικα στην ταβέρνα» ♥ (Διάφορα Θέματα - Ποικίλης ύλης)
- VIDEO: Τα VIDEO που πρέπει να δει κάθε Έλληνας! ♥ (Διάφορα Θέματα - Ποικίλης ύλης)
- Kείμενο-VIDEO Γλωσσολαλιά μιας «νεκρής» γλώσσας- Ράνια Χιουρέα ♥ (Επικαιρότητα-Πολιτισμός)
- VIDEO: "Δεν κρίνουμε ένα βιβλίο από το εξώφυλλο" ♥ (Επικαιρότητα)
- VIDEO:Συγκινητική ιστορία γέρου πατέρα, γιου και σπουργίτη ♥ (Διάφορα Θέματα - Ποικίλης ύλης)
- VIDEO: Το καναρινί ποδήλατο ♥ (Παιδαγωγικά θέματα)
- VIDEO: Άγγελοι στη γη ♥ (Ειδική Αγωγή)
- VIDEO: Hand in Hand ♥ (Ειδική Αγωγή)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου