Σας ενημερώνουμε ότι, βάσει των διατάξεων του άρθρου 172 του ν.4823/2021 «Αναβάθμιση του σχολείου ενδυνάμωση των εκπαιδευτικών και άλλες διατάξεις» (Α’136), από το σχολικό έτος 2021-2022 και εφεξής, οι απολυτήριοι τίτλοι αλλοδαπών μαθητών/τριών των σχολικών μονάδων Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, εκδίδονται με την αναγραφή των στοιχείων με ελληνικούς και λατινικούς χαρακτήρες, στις περιπτώσεις που είναι δυσχερής η προσκόμιση επίσημα μεταφρασμένων δικαιολογητικών, σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 14 της υπό στοιχεία 79942/ΓΔ4/21-05-2019 Υ.Α. (Β’2005), όπως ισχύει.
Ειδικότερα, οι περιπτώσεις ανήλικων αλλοδαπών μαθητών/τριών, οι οποίοι/ες αδυνατούν να προσκομίσουν επίσημα μεταφρασμένα δικαιολογητικά, είναι οι εξής: α) προσφυγόπαιδες, β) ανιθαγενείς, γ) πολίτες τρίτων χωρών και δ) αιτούντες διεθνή προστασία. Για τους/τις εν λόγω μαθητές/τριες, η αναγραφή των στοιχείων τους με ελληνικούς και λατινικούς χαρακτήρες θα πραγματοποιείται: i)στα ελληνικά με φωνητική απόδοση και ii) στα λατινικά, σύμφωνα με τα αναγραφόμενα στα επίσημα ταυτοποιητικά έγγραφα που έχουν προσκομίσει στη σχολική μονάδα φοίτησης.
Διευκρινίζεται ότι τα στοιχεία με λατινικούς χαρακτήρες θα βρίσκονται εντός παρενθέσεων.
Ως εκ τούτου, τα στοιχεία που εξειδικεύουν το πρόσωπο του/της μαθητή/τριας θα αναγράφονται στους τίτλους:
.... μαθητ.... ...........................(ονοματεπώνυμο μαθητή/τριας με λατινικούς χαρακτήρες) του...ονοματεπώνυμο πατέρα με ελληνικούς χαρακτήρες... (ονοματεπώνυμο πατέρα με λατινικούς χαρακτήρες) και της... ονοματεπώνυμο μητέρας με ελληνικούς χαρακτήρες... (ονοματεπώνυμο μητέρας με λατινικούς χαρακτήρες)...
Ο ΓΕΝΙΚΟΣ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ Π/ΘΜΙΑΣ,Δ/ΘΜΙΑΣ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ
ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΚΟΠΤΣΗΣΑνάρτηση chiourea.gr στο Εγκύκλιοι - Β/ΒΑΘΜΙΑ-Οργάνωση & Λειτουργία Σχολείων
Γραφτείτε στο Newsletter μας εδώ 📌
Αναδημοσίευση ή άλλη χρήση των άρθρων της ιστοσελίδας είναι θεμιτή, μόνο αν συνοδεύεται από τα πλήρη στοιχεία των συγγραφέων και του διαδικτυακού τόπου.
ΔΙΕΥΚΡΙΝΙΣΕΙΣ: 1) Τα γραφόμενα στην ιστοσελίδα αυτή προορίζονται για ενημερωτική χρήση. Δεν αποτελούν συστάσεις εξατομικευμένης θεραπείας ή/και διάγνωσης και δεν μπορούν να υποκαταστήσουν την επιστημονική συμβουλή του Ειδικού Επαγγελματία για κάποιο συγκεκριμένο περιστατικό. 2) Σε κάθε άρθρο αναγράφονται τα στοιχεία των συγγραφέων του και στο τέλος της ανάρτησης η πηγή προέλευσης, όταν πρόκειται για αναδημοσίευση από άλλο ιστότοπο. 3) Αναδημοσιεύσεις από άλλες ιστοσελίδες και κείμενα άλλων συγγραφέων, δεν απηχούν κατ' ανάγκη τις θέσεις μας.
ΑΞΙΖΕΙ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΑ ΠΑΡΑΚΑΤΩ VIDEO:
- VIDEO: «Έχω Αυτισμό, Είμαι Διαφορετικός, Είμαι ο Εαυτός μου» ♥ (Αυτισμός)
- Kείμενο-VIDEO Δέκα τεχνικές για τη χειραγώγηση της κοινής γνώμης ♥ (Επικαιρότητα - Κοινωνία)
- VIDEO: «Η τρόικα στην ταβέρνα» ♥ (Διάφορα Θέματα - Ποικίλης ύλης)
- VIDEO: Τα VIDEO που πρέπει να δει κάθε Έλληνας! ♥ (Διάφορα Θέματα - Ποικίλης ύλης)
- Kείμενο-VIDEO Γλωσσολαλιά μιας «νεκρής» γλώσσας- Ράνια Χιουρέα ♥ (Επικαιρότητα-Πολιτισμός)
- VIDEO: "Δεν κρίνουμε ένα βιβλίο από το εξώφυλλο" ♥ (Επικαιρότητα)
- VIDEO:Συγκινητική ιστορία γέρου πατέρα, γιου και σπουργίτη ♥ (Διάφορα Θέματα - Ποικίλης ύλης)
- VIDEO: Το καναρινί ποδήλατο ♥ (Παιδαγωγικά θέματα)
- VIDEO: Άγγελοι στη γη ♥ (Ειδική Αγωγή)
- VIDEO: Hand in Hand ♥ (Ειδική Αγωγή)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου