Την Παρασκευή 4 Μαρτίου 2022 αναμένεται να ανακοινωθούν οι πίνακες μοριοδότησης των τυπικών προσόντων των υποψηφίων Διευθυντών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης.
Το esos δημοσιεύει κατ΄ αποκλειστικότητα το υπόλοιπο χρονοδιάγραμμα επιλογής των νέων Διευθυντών Εκπαίδευσης:
- 4 Μαρτίου: Ανακοίνωση πινάκων μοριοδότησης τυπικών προσόντων
- Από 8 έως 10 Μαρτίου (3 εργάσιμες ημέρες): Κατάθεση ενστάσεων
- 18 Μαρτίου: (i) Ανακοίνωση οριστικών πινάκων μοριοδότησης μετά την εξέταση των ενστάσεων και (ii) Ανακοίνωση προγράμματος συνεντεύξεων
- Από 21 Μαρτίου έως και 8 Απριλίου: Διεξαγωγή Συνεντεύξεων των υποψηφίων Διευθυντών Εκαπίδευσης
- 8 Απριλίου: Έλεγχος πινάκων μοριοδότησης για συμπληρωματικές συνεντεύξεις από τον επικουρικό πίνακα
- 11 Απριλίου: Ανακοίνωση προγράμματος συμπληρωματικών συνεντεύξεων
- Από 13 έως 14 Απριλίου: Συμπληρωματικές συνεντεύξεις
- 15 Απριλίου: Κατάρτιση τελικών αξιολογικών πινάκων επιλογής και υποβολή για κύρωση
- Μ. Δευτέρα 18 Απριλίου: Κλήση από διοίκηση για υποβολή δήλωσης προτίμησης
- Από 19 έως 20 Απριλίου: Δηλώσεις προτίμησης
- Μ. Πέμπτη 21 Απριλίου: Πρόταση για τοποθέτηση
Η Συνέντευξη καταλαμβάνει τα 20 από τα 75 μόρια
Η Συνέντευξη από τα μέλη των Συμβουλίων Επιλογής τα οποία διορίστηκαν από την υπουργό Παιδείας, θα παίξει καταλυτικό ρόλο στην επιλογή των νέων Διευθυντών Εκπαίδευσης.
Τα γενικά κριτήρια επιλογής κατ΄εξαίρεση σε αυτές τις επιλογές αποτιμώνται με 75 μόρια κατ’ ανώτατο όριο (σ.σ. το κριτήριο αξιολόγησης των υποψηφίων της περ. γ΄ της παρ. 1 του άρθρου 32 του ανωτέρω νόμου δεν μοριοδοτείται), εκ των οποίων μέχρι και τα 20 οι υποψήφιοι τα λαμβάνουν στη Συνέντευξη.
Ποια είναι τα προσόντα τα οποία θα κριθούν στη Συνέντευξη
Το κριτήριο της προσωπικότητας και της γενικής συγκρότησης του υποψηφίου αποτιμάται με είκοσι (20) μονάδες κατ’ ανώτατο όριο.
Για την αποτίμηση του εν λόγω κριτηρίου διενεργείται προσωπική συνέντευξη του υποψηφίου ενώπιον του αρμόδιου συμβουλίου επιλογής, η οποία μαγνητοφωνείται.
Μέσω της συνέντευξης εκτιμώνται η συγκρότηση της σκέψης και του λόγου, η ικανότητα έκφρασης και επικοινωνίας, η συστηματική ενημέρωση στα εκπαιδευτικά ζητήματα, καθώς και οι γνώσεις και οι ικανότητες του υποψηφίου σε θέματα που άπτονται των αρμοδιοτήτων της διεκδικούμενης θέσης στελέχους, ενώ συνεκτιμώνται τα στοιχεία του φακέλου υποψηφιότητας κάθε υποψηφίου.
Για τη διεξαγωγή της συνέντευξης, αξιοποιείται μελέτη περίπτωσης από τράπεζα θεμάτων, την οποία καλείται να πραγματευτεί ο υποψήφιος.
Υπεύθυνη για την προετοιμασία της τράπεζας θεμάτων είναι η Α.ΔΙ.Π.Π.Δ.Ε., η οποία επικουρείται από το Ι.Ε.Π..
Η διαδικασία περιλαμβάνει τα ακόλουθα στάδια:
α) προετοιμασία του υποψηφίου στη μελέτη περίπτωσης, την οποία επιλέγει τυχαία από ένα σύνολο μελετών περίπτωσης και
β) παρουσίαση από τον ίδιο του θέματος της μελέτης περίπτωσης και ερωτήσεις των μελών του αρμόδιου συμβουλίου επιλογής προς τον υποψήφιο. Κατά τον χρόνο της προετοιμασίας του υποψηφίου πραγματοποιείται εισήγηση από μέλος του συμβουλίου επιλογής σχετικά με τον φάκελο υποψηφιότητας του υποψηφίου.
Τα στοιχεία που συνεκτιμώνται κατά τη συνέντευξη αποτιμώνται σε αξιολογικές μονάδες ως εξής:
α) η συγκρότηση της σκέψης και του λόγου: πέντε (5) μονάδες,
β) η ικανότητα έκφρασης και επικοινωνίας: πέντε (5) μονάδες και
γ) η συστηματική ενημέρωση στα εκπαιδευτικά ζητήματα, καθώς και οι γνώσεις και οι ικανότητες του υποψηφίου σε θέματα που άπτονται των αρμοδιοτήτων της διεκδικούμενης θέσης στελέχους: δέκα (10) μονάδες.
Το συμβούλιο επιλογής δύναται, με ομόφωνη και πλήρως αιτιολογημένη απόφαση, να αποκλείσει από την περαιτέρω διαδικασία υποψήφιο που κατά τη διάρκεια της συνέντευξης διαπιστώνεται ότι δεν είναι κατάλληλος για την άσκηση των καθηκόντων της διεκδικούμενης θέσης στελέχους.
Από εξετάσεις οι υποψήφιοι Διευθυντές Εκπαίδευσης με τίτλους σπουδών από το εξωτερικό
Όσοι υποψήφιοι Διευθυντές Εκπαίδευσης προσκομίζουν πτυχίο ή μεταπτυχιακό ή διδακτορικό δίπλωμα οποιουδήποτε αναγνωρισμένου ιδρύματος τριτοβάθμιας εκπαίδευσης της αλλοδαπής, προκειμένου να μοριοδοτηθούν για τους τίτλους σπουδών , καθώς και για τη γνώση της ξένης γλώσσας στην οποία αποκτήθηκαν,, θα εξετάζονται προφορικά κατά τη διάρκεια της συνέντευξηςενώπιον του αρμόδιου συμβουλίου επιλογής ως προς τη γνώση της γλώσσας αυτής.
Η εξέταση των ΠΔΕ, Διευθυντών Εκπαίδευσης και Συμβούλων Εκπαίδευσης θα γίνεται από ένα (1) μέλος Δ.Ε.Π. ή ομότιμο καθηγητή Α.Ε.Ι. ειδικότητας της αντίστοιχης ξένης γλώσσας ή εκπρόσωπο ξένων διπλωματικών αρχών στην Ελλάδα για τα στελέχη εκπαίδευσης, η επιλογή των οποίων ανατίθεται στα συμβούλια επιλογής και από ένα (1) μέλος Δ.Ε.Π. ή ομότιμο καθηγητή Α.Ε.Ι. ειδικότητας της αντίστοιχης ξένης γλώσσας ή εκπρόσωπο ξένων διπλωματικών αρχών στην Ελλάδα ή Σύμβουλο Εκπαίδευσης ή εκπαιδευτικό Πρωτοβάθμιας ή Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, κατά περίπτωση, της αντίστοιχης ειδικότητας για τους Διευθυντές Σχολείων, η επιλογή των οποίων ανατίθεται στα συμβούλια επιλογής.
Οι εξεταζόμενοι βαθμολογούνται σε δεκάβαθμη κλίμακα.
Στην περίπτωση που οι υποψήφιοι βαθμολογούνται με βαθμό μικρότερο του πέντε (5) δεν μοριοδοτούνται για:
α) τους τίτλους σπουδών και
β) τη γνώση της αντίστοιχης ξένης γλώσσας, οποιουδήποτε επιπέδου.
Ο εξεταστής για κάθε ξένη γλώσσα ορίζεται με απόφαση του οργάνου που είναι αρμόδιο για τη συγκρότηση του οικείου συμβουλίου επιλογής.
Ανάρτηση chiourea.gr στο Επικαιρότητα- Εκπαίδευση 2020, 2021 & 2022 και ΣΤΕΛΕΧΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ - Δ/ντές Εκπαίδευσης
Διαβάστε επίσης:
- Επιλογή Διευθυντών Εκπαίδευσης: Όσα πρέπει να γνωρίζουν οι υποψήφιοι εκπαιδευτικοί ΦΕΚ 5833/ 14 Δεκεμβρίου 2021 2-1-2022
Διδάκτωρ Σχολής Ψυχολογίας & Επιστημών της Αγωγής Παν/μίου Γενεύης~Εξειδίκευση: Εκπ/ση Τυφλών. τ.Σχολ. Σύμβουλος ΕΑΕ Αν.Αττικής, Β΄Αθήνας, Κυκλάδων & ΔΕ Ιλίου & Αν.Αττικής. Στο ιστολόγιο περιλαμβάνονται πληροφορίες, άρθρα, εγκύκλιοι & υλικό εκπαιδευτικού περιεχομένου Γενικής & Ειδ. Αγωγής, Νηπιαγωγείου, Δημοτικού, Β/θμιας Εκπ/σης, καθώς επίσης θέματα γονέων, εκπαιδευτικών, επικαιρότητας & ψυχικής υγείας-αυτοβελτίωσης.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου