Κάθε παιδί έχει το δικό του ρυθμό, όλοι οι γονείς όμως θέλουμε να το δούμε να κάνει τα πρώτα βήματα και να μπει και επίσημα στον κόσμο των...μεγάλων. Να πώς μπορούμε να το βοηθήσουμε.
1. Το περπάτημα απαιτεί δύναμη στα πόδια και τον κορμό, δύναμη που ενισχύεται από το μπουσούλημα. Οπότε ενθαρρύνετε το μωράκι να...οργώσει το σπίτι μπουσουλώντας!
2. Ξεκινήστε νωρίς... Από την ηλικία των 5 μηνών τα μωρά μας στέκονται στα ποδαράκια τους με τη δική μας βοήθεια. Και τους αρέσει πολύ!
3. Από καναπέ σε τραπέζι και πάλι πίσω...Σταθεροποιήστε τα έπιπλα του σπιτιού σας και αφήστε το να περιφέρεται γύρω τους νιώθοντας ασφάλεια.
4. Μην τα κρατάτε από το χεράκι τους, τα κάνει να χάνουν την ισορροπία τους. Τα βοηθάει να τα στηρίζετε κρατώντας τα από τον κορμό
5. Ξυπόλητα! Τα μωρά προσαρμόζουν τη δύναμη που χρησιμοποιούν ανάλογα με την επιφάνεια στην οποία πατούν, οπότε βγάλτε τους τα παπουτσάκια.
6. Τοποθετήστε τα αγαπημένα τους παιχνίδια σε απομακρυσμένες επιφάνειες στις οποίες μπορούν να φτάσουν περπατώντας, ακόμα και αν στηρίζονται στα έπιπλα!
7. Καλύψτε τις αιχμηρές γωνίες και μην αφήνετε εφημερίδες ή περιοδικά στο πάτωμα, γιατί μπορεί να γλιστρήσουν πατώντας τα.
8. Δώστε τους ρυθμό! Η μουσική θα τους βοηθήσει να συγχρονίσουν τις κινήσεις τους και να δυναμώσουν τους μύες τους.
9. Με παρέα είναι καλύτερα. Τα παιδιά μιμούνται και σίγουρα το να συναναστρέφονται με άλλα που περπατούν, είναι ένα κίνητρο.
10. Ενθαρρύνετε την προσπάθειά τους με λόγια και... χειροκρότημα. Δώστε τους να καταλάβουν ότι το να στέκονται είναι υπέροχο!
Ανάρτηση chiourea.gr στο Γονείς - ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΠΑΙΔΙΟΥ - ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ ΗΛΙΚΙΑ
Διαβάστε επίσης:
- Η αλφαβήτα της θετικής συμπεριφοράς για παιδιά νηπιαγωγείου και δημοτικού
- Μοντεσσοριανή εκπαίδευση στο σπίτι: Προαναγνωστική άσκηση για παιδιά από 3 ετών και πάνω
- 10 σημάδια που δείχνουν ότι ένα παιδί χρειάζεται Εργοθεραπεία
- Η μυστική γλώσσα των νηπίων: Τι σημαίνει η συμπεριφορά τους
- Οι ταμπλέτες πιθανός κίνδυνος για την ανάπτυξη των μικρών παιδιών
- ΒΙΒΛΙΟ- Οδηγός Γονέα (για προσχολική ηλικία) Κ. Βρυνιώτη, Α. Κυρίδης, Ε. Σιβροπούλου-Θεοδοσιάδου, Κ. Χρυσαφίδης
- Πρέπει να μάθει να γράφει και να διαβάζει ένα παιδί από το Νηπιαγωγείο; Έρη Πιπεράκη, Ψυχολόγος
- Βασικά ορόσημα και δεξιότητες παιδιών 1 - 4 ετών (νήπια) Ελένη Τσιλιώρη Πέπε MSc SLP-CCC, Λογοπεδικός
- Τι είναι η ακουστική επεξεργασία
- Πώς θα μάθει το παιδί μου να δένει τα κορδόνια του; Νάντια Κρασσαδάκη
- Σχολική Ετοιμότητα. Ποιος είναι έτοιμος, για ποιον και πότε; Αλίκη Κασσωτάκη
- Οι επικοινωνιακές δεξιότητες του παιδιού ανά ηλικία, μέχρι 7 ετών Ελένη Λούκουτου
- Πώς αντιμετωπίζουμε τα ΟΧΙ των παιδιών στην ηλικία των 1,5 – 3,5 ετών Δρ. Ράνια Χιουρέα, Σχολ. Σύμβουλος ΕΑΕ
- Τα χαρακτηριστικά στάδια της ανάπτυξης των παιδιών 0-5 ετών
- Στάδια ανάπτυξης του παιδιού: πότε να ανησυχήσετε
- Η ΛΕΠΤΗ ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑ στην προσχολική ηλικία - Πώς μπορούν οι γονείς να βοηθήσουν
Διδάκτωρ Σχολής Ψυχολογίας & Επιστημών της Αγωγής Παν/μίου Γενεύης~Εξειδίκευση: Εκπ/ση Τυφλών. τ.Σχολ. Σύμβουλος ΕΑΕ Αν.Αττικής, Β΄Αθήνας, Κυκλάδων & ΔΕ Ιλίου & Αν.Αττικής. Στο ιστολόγιο περιλαμβάνονται πληροφορίες, άρθρα, εγκύκλιοι & υλικό εκπαιδευτικού περιεχομένου Γενικής & Ειδ. Αγωγής, Νηπιαγωγείου, Δημοτικού, Β/θμιας Εκπ/σης, καθώς επίσης θέματα γονέων, εκπαιδευτικών, επικαιρότητας & ψυχικής υγείας-αυτοβελτίωσης.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου