Η Φιλόλογος ειδικής αγωγής Δέσποινα Τσομπανέλη, όταν εργαζόταν σε ΚΔΑΥ, ανέπτυξε υλικό για ανίχνευση Μαθησιακών Δυσκολιών και αξιολόγηση μαθητών στη Δευτεροβάθμια εκπαίδευση, το οποίο περιλαμβάνει:
Το συγκεκριμένο υλικό, το είχε ετοιμάσει για έκδοση, αλλά αποφάσισε να το διαθέσει δωρεάν.
Το ανιχνευτικό εργαλείο το έκανε για να εντοπίζει από την αρχή της χρονιάς στα παιδιά της Α' Γυμνασίου, ποια χρειάζονται παραπάνω υποστήριξη, ώστε να ενημερώνει τους καθηγητές της γενικής τάξης. Με τον τρόπο αυτό διακρίνει, επίσης, ποια παιδιά χρειάζονται περαιτέρω διερεύνηση για μαθησιακές δυσκολίες, ώστε να μη χάνεται πολύτιμος χρόνος.
Το υλικό περιλαμβάνει και Μαθηματικά. Η εμπειρία της δημιουργού είναι μεγάλη και σημαντική και συνδυάζεται με τις γνώσεις από τις αξιόλογες σπουδές της. Έχει εργαστεί σε διάφορες δομές στην Ειδική Αγωγή από το 2006. Έκανε μεταπτυχιακό στην Αγγλία, όπου έμαθε να αξιολογεί και να παρεμβαίνει σε όλα τα γνωστικά αντικείμενα. Έχει επίσης επιμορφωθεί στο σχολικό εκφοβισμό και τώρα (2021) ολοκληρώνει τις σπουδές της ως σύμβουλος στο ΠΕΣΥΠ ΑΣΠΑΙΤΕ.
Από την εμπειρία της, κρίνει ότι το υλικό (που το χρησιμοποιεί και ως ΕΔΥ σε Γυμνάσιο) είναι ολοκληρωμένο και οδηγεί σε ασφαλή συμπεράσματα μαζί με την συμβολή του ψυχολόγου και του κοινωνικού λειτουργού.
Ανάρτηση chiourea.gr στο Τράπεζα Υλικού Ειδικής Αγωγής & Εκπαίδευσης (Εκπαιδευτικό Υλικό Εκπαιδευτικών) και Ειδική Αγωγή - ΚΛΕΙΔΕΣ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗΣ & ΔΙΑΓΝΩΣΤΙΚΑ ΜΕΣΑ
Δείτε επίσης άλλα σχετικά:
- Τράπεζα Υλικού Ειδικής Αγωγής & Εκπαίδευσης: Εργαλείων Διάγνωσης–Εκπαιδευτικής Αξιολόγησης και Παρέμβασης (Προσβάσιμη από 7-7-2016)
- Κλίμακες για ανίχνευση αναπτυξιακών διαταραχών
- Ψυχοτεχνικά μέσα διάγνωσης της νοητικής υστέρησης Νεφέλη Σωτηρακοπούλου, Ψυχολόγος
- Κλείδα Παρατήρησης ΔΕΠ-Υ
- Ερωτηματολόγιο Επάρκειας Ακουστικής Επεξεργασίας νηπίου
- Κλείδα παρατήρησης για ανίχνευση αναπτυξιακών διαταραχών στο Νηπιαγωγείο
Αναδημοσίευση ή άλλη χρήση των άρθρων της ιστοσελίδας είναι θεμιτή, μόνο αν συνοδεύεται από τα πλήρη στοιχεία των συγγραφέων και του διαδικτυακού τόπου.
ΔΙΕΥΚΡΙΝΙΣΕΙΣ: 1) Τα γραφόμενα στην ιστοσελίδα αυτή προορίζονται για ενημερωτική χρήση. Δεν αποτελούν συστάσεις εξατομικευμένης θεραπείας ή/και διάγνωσης και δεν μπορούν να υποκαταστήσουν την επιστημονική συμβουλή του Ειδικού Επαγγελματία για κάποιο συγκεκριμένο περιστατικό. 2) Σε κάθε άρθρο αναγράφονται τα στοιχεία των συγγραφέων του και στο τέλος της ανάρτησης η πηγή προέλευσης, όταν πρόκειται για αναδημοσίευση από άλλο ιστότοπο. 3) Αναδημοσιεύσεις από άλλες ιστοσελίδες και κείμενα άλλων συγγραφέων, δεν απηχούν κατ' ανάγκη τις θέσεις μας.
ΑΞΙΖΕΙ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΑ ΠΑΡΑΚΑΤΩ VIDEO:
- VIDEO: «Έχω Αυτισμό, Είμαι Διαφορετικός, Είμαι ο Εαυτός μου» ♥ (Αυτισμός)
- Kείμενο-VIDEO Δέκα τεχνικές για τη χειραγώγηση της κοινής γνώμης ♥ (Επικαιρότητα - Κοινωνία)
- VIDEO: «Η τρόικα στην ταβέρνα» ♥ (Διάφορα Θέματα - Ποικίλης ύλης)
- VIDEO: Τα VIDEO που πρέπει να δει κάθε Έλληνας! ♥ (Διάφορα Θέματα - Ποικίλης ύλης)
- Kείμενο-VIDEO Γλωσσολαλιά μιας «νεκρής» γλώσσας- Ράνια Χιουρέα ♥ (Επικαιρότητα-Πολιτισμός)
- VIDEO: "Δεν κρίνουμε ένα βιβλίο από το εξώφυλλο" ♥ (Επικαιρότητα)
- VIDEO:Συγκινητική ιστορία γέρου πατέρα, γιου και σπουργίτη ♥ (Διάφορα Θέματα - Ποικίλης ύλης)
- VIDEO: Το καναρινί ποδήλατο ♥ (Παιδαγωγικά θέματα)
- VIDEO: Άγγελοι στη γη ♥ (Ειδική Αγωγή)
- VIDEO: Hand in Hand ♥ (Ειδική Αγωγή)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου