Με το έγγραφο με Αρ. Πρωτ. 123458/ΓΔ4/30-9-2021 το Υπουργείο Παιδείας ενημερώνει για τη λειτουργία των σχολικών μονάδων σε περίπτωση έκτακτου ή απρόβλεπτου γεγονότος:
Σας υπενθυμίζουμε πως σε περίπτωση έκτακτου ή απρόβλεπτου γεγονότος, το οποίο καθιστά αδύνατη ή ιδιαιτέρως δυσχερή τη διεξαγωγή της εκπαιδευτικής διαδικασίας σε τμήμα/τμήματα σχολικής μονάδας ή σε ολόκληρη σχολική μονάδα, όπως παραδείγματος χάριν η παρεμπόδιση από οποιοδήποτε φυσικό πρόσωπο της πρόσβασης των μαθητών/τριών και/ή εκπαιδευτικών στους χώρους της σχολικής μονάδας καθώς και η αναστολή τμήματος/τμημάτων στην περίπτωση που τα θετικά κρούσματα υπερβαίνουν τον αριθμό που αντιστοιχεί στο 50% συν ένα του συνόλου των μαθητών/τριών του σχολικού τμήματος λόγω COVID-19, οι σχολικές μονάδες πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης υποχρεούνται να παρέχουν σύγχρονη εξ αποστάσεως εκπαίδευση, όπου τόσο οι μαθητές/τριες όσο και οι εκπαιδευτικοί συμμετέχουν αποκλειστικά εξ αποστάσεως στην εκπαιδευτική διαδικασία.
Σημειώνεται ότι η εξ αποστάσεως εκπαίδευση είναι υποχρεωτική τόσο για τους εκπαιδευτικούς όσο και για τους/τις μαθητές/τριες.
Ανάρτηση chiourea.gr στο Εγκύκλιοι - ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΕΙΩΝ-Οργάνωση, Εγκύκλιοι - Β/ΒΑΘΜΙΑ-Οργάνωση & Λειτουργία Σχολείων, Εγκύκλιοι - ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ, Επικαιρότητα – ΚΟΡΩΝΟΪΟΣ.
Δείτε επίσης:
- Λειτουργία εκπαιδ. μονάδων κατά την έναρξη του σχ. έτους 2021-22 και μέτρα για την αποφυγή διάδοσης του Κορωνοιού covid-19 κατά τη λειτουργία τους Κοινή Υπουργική Απόφαση ΔΙα/Γ.Π.οικ. 55254/2021 - ΦΕΚ 4187/Β/10-9-2021
- Πώς θα λειτουργήσουν τα Δημοτικά Σχολεία το σχολ. έτος 2021–2022 ~ Προγραμματισμός του Εκπαιδευτικού Έργου των Δημοτικών Σχολείων για το σχολ. έτος 2021-2022 Δ/νση Σπουδών ΠΕ-ΥΠΑΙΘ Φ.7/51340/Δ1/10-5-2021
- ΚΟΡΩΝΟΪΟΣ: Υπ. Παιδείας: Τα μέτρα για το άνοιγμα των σχολείων σχολ. έτος 2021-2022
- Οδηγίες για τους/τις εκπαιδευτικούς των Νηπιαγωγείων με την έναρξη του σχολ. έτους 2021-2022
Αναδημοσίευση ή άλλη χρήση των άρθρων της ιστοσελίδας είναι θεμιτή, μόνο αν συνοδεύεται από τα πλήρη στοιχεία των συγγραφέων και του διαδικτυακού τόπου.
ΔΙΕΥΚΡΙΝΙΣΕΙΣ: 1) Τα γραφόμενα στην ιστοσελίδα αυτή προορίζονται για ενημερωτική χρήση. Δεν αποτελούν συστάσεις εξατομικευμένης θεραπείας ή/και διάγνωσης και δεν μπορούν να υποκαταστήσουν την επιστημονική συμβουλή του Ειδικού Επαγγελματία για κάποιο συγκεκριμένο περιστατικό. 2) Σε κάθε άρθρο αναγράφονται τα στοιχεία των συγγραφέων του και στο τέλος της ανάρτησης η πηγή προέλευσης, όταν πρόκειται για αναδημοσίευση από άλλο ιστότοπο. 3) Αναδημοσιεύσεις από άλλες ιστοσελίδες και κείμενα άλλων συγγραφέων, δεν απηχούν κατ' ανάγκη τις θέσεις μας.
ΑΞΙΖΕΙ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΑ ΠΑΡΑΚΑΤΩ VIDEO:
- VIDEO: «Έχω Αυτισμό, Είμαι Διαφορετικός, Είμαι ο Εαυτός μου» ♥ (Αυτισμός)
- Kείμενο-VIDEO Δέκα τεχνικές για τη χειραγώγηση της κοινής γνώμης ♥ (Επικαιρότητα - Κοινωνία)
- VIDEO: «Η τρόικα στην ταβέρνα» ♥ (Διάφορα Θέματα - Ποικίλης ύλης)
- VIDEO: Τα VIDEO που πρέπει να δει κάθε Έλληνας! ♥ (Διάφορα Θέματα - Ποικίλης ύλης)
- Kείμενο-VIDEO Γλωσσολαλιά μιας «νεκρής» γλώσσας- Ράνια Χιουρέα ♥ (Επικαιρότητα-Πολιτισμός)
- VIDEO: "Δεν κρίνουμε ένα βιβλίο από το εξώφυλλο" ♥ (Επικαιρότητα)
- VIDEO:Συγκινητική ιστορία γέρου πατέρα, γιου και σπουργίτη ♥ (Διάφορα Θέματα - Ποικίλης ύλης)
- VIDEO: Το καναρινί ποδήλατο ♥ (Παιδαγωγικά θέματα)
- VIDEO: Άγγελοι στη γη ♥ (Ειδική Αγωγή)
- VIDEO: Hand in Hand ♥ (Ειδική Αγωγή)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου