Με την αριθ. Φ.7/51340/Δ1/10-5-2021 εγκύκλιο του Υπουργείου Παιδείας με θέμα «Ενέργειες Προγραμματισμού του Εκπαιδευτικού Έργου των Δημοτικών Σχολείων για το σχολικό έτος 2021-2022 – Προγραμματισμός λειτουργίας Ολοήμερου Προγράμματος – Λήξη διδασκαλίας μαθημάτων σχολικού έτους 2020-2021» ρυθμίζεται σειρά θεμάτων για τη λειτουργεία των Δημοτικών Σχολείων την επόμενη σχολική χρονιά.Ειδικότερα, ρυθμίζονται τα εξής θέματα:
Α. Προγραμματισμός του Εκπαιδευτικού Έργου
1. Ωρολόγια προγράμματα
2. Κατανομή Τμημάτων
3. Ωράριο εκπαιδευτικών
4. Αναθέσεις μαθημάτων
5. Αντισταθμιστικοί – Υποστηρικτικοί Θεσμοί Επιμορφωτικές δράσεις
6. Διδακτικά Βιβλία
7. Θέματα υγιεινής και κτιριακών υποδομών του σχολείου Παραρτήματα Δημοτικών Σχολείων
8. Σχολικές Βιβλιοθήκες
9. Ενημέρωση Πληροφοριακού Συστήματος myschool
Β. Προγραμματισμός της λειτουργείας Ολοήμερου Προγράμματος
1. Προϋποθέσεις για τη λειτουργία του Ολοήμερου Προγράμματος των 4/θέσιων και άνω Ολοήμερων Δημοτικών Σχολείων:
2. Ορισμός Υπεύθυνου Ολοημέρου
3. Πρωινή Ζώνη
4. Αναστολή λειτουργίας Ολοήμερου Τμήματος και Πρωινής Ζώνης
5. Λειτουργία Ολοήμερου Προγράμματος σε ολιγοθέσια σχολεία
6. Διατροφική Αγωγή στο Ολοήμερο Πρόγραμμα
7. Έντυπα και διαδικασίες που αφορούν στη λειτουργία του Ολοήμερου Προγράμματος
Γ. Λήξη Διδασκαλίας μαθημάτων σχολικού έτους 2020-2021
Την ημέρα λήξης των μαθημάτων, χορηγούνται οι Τίτλοι Προόδου και αντίγραφα Τίτλων Σπουδών, όπως προβλέπεται στην παρ 5 του άρθρου 2 και στο άρθρο 20 του Π.Δ. 79/ 2017 (Α΄109). Επίσης την ίδια ημέρα αποστέλλονται οι Τίτλοι Σπουδών των μαθητών/τριών της ΣΤ΄ τάξης για την εγγραφή τους στα Γυμνάσια.
Δ. Έκδοση Τίτλων Σπουδών και Τίτλων Προόδου
Προκειμένου οι Διευθυντές/τριες και οι Προϊστάμενοι/ες των Δημοτικών Σχολείων να διευκολυνθούν στην έκδοση των απαραίτητων Τίτλων Προόδου για την προαγωγή των μαθητών/τριών στην επόμενη τάξη και Τίτλων Σπουδών για την εγγραφή των μαθητών/τριών στο Γυμνάσιο, σας γνωρίζουμε ότι στο πληροφοριακό σύστημα myschool έχουν αναρτηθεί οι Τίτλοι Προόδου για τις τάξεις Α΄ έως και Ε΄ και οι Τίτλοι Σπουδών για την τάξη ΣΤ΄.
Οι διαδρομές που πρέπει να ακολουθήσουν οι Διευθυντές/τριες ή/και οι Προϊστάμενοι/ες για να εκτυπώσουν τους εν λόγω τίτλους, είναι οι ακόλουθες: Αναφορές -> Αναφορές Μαθητών -> Έντυπα, Βεβαιώσεις, Τίτλοι -> Τίτλος Προόδου (για Τάξεις Α-Ε) (Υπόδειγμα 5ο παράρτημα ΙΙ, του Π.Δ. 79/ 2017 (Α΄109).
Αναφορές -> Αναφορές Μαθητών -> Έντυπα, Βεβαιώσεις, Τίτλοι -> Τίτλος Σπουδών (για Τάξη ΣΤ΄) (Υπόδειγμα 6ο παράρτημα ΙΙ, του Π.Δ. 79/2017 (Α΄109).
Ολόκληρη η εγκύκλιος Αρ. Πρωτοκόλλου Φ.751340/Δ1/10-5-2021 εδώ.
Ανάρτηση chiourea.gr στο Εγκύκλιοι - ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΕΙΩΝ-Οργάνωση
Αναδημοσίευση ή άλλη χρήση των άρθρων της ιστοσελίδας είναι θεμιτή, μόνο αν συνοδεύεται από τα πλήρη στοιχεία των συγγραφέων και του διαδικτυακού τόπου.
ΔΙΕΥΚΡΙΝΙΣΕΙΣ: 1) Τα γραφόμενα στην ιστοσελίδα αυτή προορίζονται για ενημερωτική χρήση. Δεν αποτελούν συστάσεις εξατομικευμένης θεραπείας ή/και διάγνωσης και δεν μπορούν να υποκαταστήσουν την επιστημονική συμβουλή του Ειδικού Επαγγελματία για κάποιο συγκεκριμένο περιστατικό. 2) Σε κάθε άρθρο αναγράφονται τα στοιχεία των συγγραφέων του και στο τέλος της ανάρτησης η πηγή προέλευσης, όταν πρόκειται για αναδημοσίευση από άλλο ιστότοπο. 3) Αναδημοσιεύσεις από άλλες ιστοσελίδες και κείμενα άλλων συγγραφέων, δεν απηχούν κατ' ανάγκη τις θέσεις μας.
ΑΞΙΖΕΙ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΑ ΠΑΡΑΚΑΤΩ VIDEO:
- VIDEO: «Έχω Αυτισμό, Είμαι Διαφορετικός, Είμαι ο Εαυτός μου» ♥ (Αυτισμός)
- Kείμενο-VIDEO Δέκα τεχνικές για τη χειραγώγηση της κοινής γνώμης ♥ (Επικαιρότητα - Κοινωνία)
- VIDEO: «Η τρόικα στην ταβέρνα» ♥ (Διάφορα Θέματα - Ποικίλης ύλης)
- VIDEO: Τα VIDEO που πρέπει να δει κάθε Έλληνας! ♥ (Διάφορα Θέματα - Ποικίλης ύλης)
- Kείμενο-VIDEO Γλωσσολαλιά μιας «νεκρής» γλώσσας- Ράνια Χιουρέα ♥ (Επικαιρότητα-Πολιτισμός)
- VIDEO: "Δεν κρίνουμε ένα βιβλίο από το εξώφυλλο" ♥ (Επικαιρότητα)
- VIDEO:Συγκινητική ιστορία γέρου πατέρα, γιου και σπουργίτη ♥ (Διάφορα Θέματα - Ποικίλης ύλης)
- VIDEO: Το καναρινί ποδήλατο ♥ (Παιδαγωγικά θέματα)
- VIDEO: Άγγελοι στη γη ♥ (Ειδική Αγωγή)
- VIDEO: Hand in Hand ♥ (Ειδική Αγωγή)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου