Τεστ coνid19 σε ειδικά σχολεία ζητά η ΟΛΜΕ: Σε εκπαιδευτικούς, προσωπικό και μαθητές στα σχολεία που βρίσκονται σε λειτουργία, με επιστολή που απέστειλεστην πολιτική ηγεσία ΥΠΑΙΘ, στις 12/11/2020.
Η επιστολή απευθείνεται προς την Υπουργό Παιδείας κα Νίκη Κεραμέως, την Υφυπουργό Παιδείας κα Σοφία Ζαχαράκη και τη Γεν. Γραμματέα ΠΕ και ΔΕ κα Αναστασία Γκίκα.
Αίτημα για διενέργεια δωρεάν τεστ coνid19 σε εκπαιδευτικούς, προσωπικό και μαθητές στα σχολεία της Ειδικής Αγωγής που βρίσκονται σε λειτουργία
Ως γνωστόν οι σχολικές μονάδες Ειδικής Αγωγής – ΕΕΕΕΚ και ΕΝΕΕΓΥΛ – έχουν εξαιρεθεί από τη γενική ρύθμιση για αναστολή της λειτουργίας των σχολείων της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης.
Είναι γνωστό το αίτημα της ΟΛΜΕ
για διενέργεια, τόσο προληπτικών όσο και σε περίπτωση εμφάνισης κρουσμάτων, τεστ covid19 σε όλους τους εκπαιδευτικούς, προσωπικό σχολείων και μαθητές, για την καταπολέμηση της εξάπλωσης της πανδημίας και τη λειτουργία των εκπαιδευτικών δομών σε συνθήκες ασφάλειας και υγείας. Είναι επίσης γνωστό ότι το αίτημα αυτό δεν έχει ικανοποιηθεί παρά τις επίμονες εκκλήσεις μας.
Ωστόσο επανερχόμαστε σήμερα, κάνοντας έκκληση να διενεργηθούν άμεσα τεστ, σε αυτήν την περίοδο της αναστολής της λειτουργίας των μονάδων, τουλάχιστον σε όσες λειτουργούν, και αναφερόμαστε στις μονάδες Ειδικής Αγωγής ΕΕΕΕΚ και ΕΝΕΕΓΥΛ, στις οποίες τα προβλήματα και οι κίνδυνοι είναι περισσότεροι.
Κρίνεται αναγκαίο να αναφερθεί
ότι η πλειοψηφία του μαθητικού πληθυσμού των μονάδων αυτών δεν μπορεί να εφαρμόσει τα στοιχειώδη μέτρα προφύλαξης (πλύσιμο χεριών, τήρηση αποστάσεων, χρήση μάσκας, καθαριότητα) στους κοινόχρηστους χώρους κατά τη διάρκεια του διαλείμματος εξαιτίας της ιδιαίτερης νοητικής λειτουργικότητας (αυτισμός, βαριά νοητική υστέρηση, διαταραχές συμπεριφοράς και συνοδά οργανικά προβλήματα) και ότι μετακινούνται επίσης από και προς το σχολείο με πούλμαν, χωρίς να γίνεται ορθή χρήση της μάσκας.
Παρακαλούμε όπως προβείτε άμεσα στις απαραίτητες ενέργειες.
Ανάρτηση chiourea.gr στο Επικαιρότητα - ΚΟΡΩΝΟΪΟΣ
Αναδημοσίευση ή άλλη χρήση των άρθρων της ιστοσελίδας είναι θεμιτή, μόνο αν συνοδεύεται από τα πλήρη στοιχεία των συγγραφέων και του διαδικτυακού τόπου.
ΔΙΕΥΚΡΙΝΙΣΕΙΣ: 1) Τα γραφόμενα στην ιστοσελίδα αυτή προορίζονται για ενημερωτική χρήση. Δεν αποτελούν συστάσεις εξατομικευμένης θεραπείας ή/και διάγνωσης και δεν μπορούν να υποκαταστήσουν την επιστημονική συμβουλή του Ειδικού Επαγγελματία για κάποιο συγκεκριμένο περιστατικό. 2) Σε κάθε άρθρο αναγράφονται τα στοιχεία των συγγραφέων του και στο τέλος της ανάρτησης η πηγή προέλευσης, όταν πρόκειται για αναδημοσίευση από άλλο ιστότοπο. 3) Αναδημοσιεύσεις από άλλες ιστοσελίδες και κείμενα άλλων συγγραφέων, δεν απηχούν κατ' ανάγκη τις θέσεις μας.
ΑΞΙΖΕΙ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΑ ΠΑΡΑΚΑΤΩ VIDEO:
- VIDEO: «Έχω Αυτισμό, Είμαι Διαφορετικός, Είμαι ο Εαυτός μου» ♥ (Αυτισμός)
- Kείμενο-VIDEO Δέκα τεχνικές για τη χειραγώγηση της κοινής γνώμης ♥ (Επικαιρότητα - Κοινωνία)
- VIDEO: «Η τρόικα στην ταβέρνα» ♥ (Διάφορα Θέματα - Ποικίλης ύλης)
- VIDEO: Τα VIDEO που πρέπει να δει κάθε Έλληνας! ♥ (Διάφορα Θέματα - Ποικίλης ύλης)
- Kείμενο-VIDEO Γλωσσολαλιά μιας «νεκρής» γλώσσας- Ράνια Χιουρέα ♥ (Επικαιρότητα-Πολιτισμός)
- VIDEO: "Δεν κρίνουμε ένα βιβλίο από το εξώφυλλο" ♥ (Επικαιρότητα)
- VIDEO:Συγκινητική ιστορία γέρου πατέρα, γιου και σπουργίτη ♥ (Διάφορα Θέματα - Ποικίλης ύλης)
- VIDEO: Το καναρινί ποδήλατο ♥ (Παιδαγωγικά θέματα)
- VIDEO: Άγγελοι στη γη ♥ (Ειδική Αγωγή)
- VIDEO: Hand in Hand ♥ (Ειδική Αγωγή)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου