Αναρωτιέστε γιατί τα Δημοτικά παραμένουν ανοιχτά τώρα με το γενικό εγκλεισμό και πώς ο κορωνοϊός δεν κολλάει στο σχολείο;
Διαβάστε ένα εξαιρετικό κείμενο, αισιόδοξο και με δυνατά μηνύματα, του δασκάλου Μάριου Μάζαρη. Είναι απόλυτα συγκινητικό, γεμάτο αλήθειες και ανθρωπιά.
💙💚💗💛💜
Σήμερα ανακοίνωσα στα παιδιά μου ότι η χώρα μπαίνει σε νέο lock down, πως το σχολείο θα μείνει ανοικτό και νιώσαμε όλοι τυχεροί: που θα βλέπουμε ο ένας τον άλλον, που θα παίζουμε στην ίδια αυλή, κάτω από τον ίδιο ουρανό και σε μια μεγάλη ΑΓΚΑΛΙΑ, όπως είναι πάντα το Δημοτικό.
-γιατί οι μάσκες κοντεύουν να πάρουν το σχήμα του προσώπου μας, τις φοράμε πάνω από αφτιά, από γυαλιά, κάτω από στέκες, κοκαλάκια και φιογκάκια και γελάμε μ’ αυτές ,
-γιατί οι μάσκες ακόμα κι αν δεν ακούγονται καλά, το γέλιο το μεταφέρουν και το διαδίδουν δυνατά , ,
-γιατί ακόμα κι όταν οι μάσκες πέφτουν, υπάρχει δεύτερη και τρίτη στη σειρά που περιμένουν και τα παιδιά που πρόθυμα τις αντικαθιστούν και νοιάζονται προτού τους πεις κουβέντα ,
-γιατί είναι τόση η ανάγκη των παιδιών να συνυπάρχουν μαζί, υπομένουν τις δυσκολίες και τις αποστάσεις διαλέγοντας το μαζί και όχι το χωρίς,
-γιατί όπως είπε ένα κορίτσι μου «Τώρα που αρχίζει να χαλάει ο καιρός, με τη μάσκα τουλάχιστον δεν κρυώνει η μύτη μου»,
-γιατί ένα αγόρι με ρώτησε τι συμπτώματα έχει ο κορωνοϊός κι όταν του είπα την απώλεια γεύσης , άρπαξε το τσουρέκι του, έφαγε μια δαγκωνιά και βγήκε στην αυλή φωνάζοντας «Έχω γεύσηηηηη...!»,
-γιατί ακόμα και στριμωγμένοι μέσα στην τάξη μαθαίνει το κάθε παιδί να έχει τον χώρο, τη θέση, τον εαυτό και την προσωπικότητά του μέσα από την αλληλεπίδραση,
-γιατί συνηθίσαμε τον θόρυβο, τα παράθυρα που δεν κλείνουν, τα πολλά διαλείμματα και κάνουμε τον δικό μας θόρυβο, τις δικές μας κουβέντες και τα γέλια,
-γιατί τα χέρια μας δε μένουν καθαρά, τα παιδιά τρέχουν, παίζουν, αγγίζουν και πιάνουν το ένα το άλλο, αλλά το κάνουν κι ύστερα τρέχουν και τα πλένουν, προσπαθώντας να συνδυάσουν το παιχνίδι με τις απαγορεύσεις του ,
-γιατί τα πλένουμε πάλι και πάλι, κι ύστερα έρχονται και με αγκαλιάζουν κι εγώ αυτά και δένω τα κορδόνια, κουμπώνω τα σακάκια, τις ζακέτες και γαργαλάω τη διάθεσή τους ,
-γιατί μπορούμε να είμαστε μαζί ζωντανά κι όχι σε live streaming, δημιουργικοί κι όχι αγχωμένοι, ομάδα κι όχι οθόνες κινητών, υπολογιστών και φωτοτυπίες εκτυπωμένες ,
-γιατί το να κλείσουν τα σχολεία δεν είναι μόνο μια πολιτική απόφαση, είναι και μια παραδοχή ότι στέκουμε ανυπεράσπιστοι μπροστά στη ζωή, ενώ εμείς παλεύουμε να δείξουμε ότι έχουμε τη ζωή στα χέρια μας,
-γιατί τα παιδιά προσπαθούν τόσο πολύ, απογοητεύονται και κουράζονται και την ίδια στιγμή φορούν τη μάσκα και λένε ο ένας στον άλλον να κάνει το ίδιο «για το καλό μας»,
-γιατί ποτέ ξανά δε συνεργάστηκαν τόσο καλά γονείς και κηδεμόνες, προσέχοντας, φροντίζοντας, ρωτώντας, κρατώντας σπίτι αδιάθετα παιδιά, φοβούμενοι μην ταλαιπωρήσουν τους άλλους, στηρίζοντας όλοι όλους, στη δύσκολη αυτή συγκυρία που ξέρουμε πως η μόνη μας βοήθεια είμαστε εμείς , που τα δύσκολα δεν είναι πρωτόγνωρα, ούτε πιο δυνατά από μας ,
-γιατί όσα κρούσματα κι αν είχαμε, όσα τμήματα κι αν έκλεισαν, η κοινωνία γύρω από το σχολείο λειτούργησε υποστηρικτικά, με αλληλεγγύη και ενδιαφέρον και δίχως να στοχοποιήσει παιδιά, γονείς ή δασκάλους ,
Μπήκαμε στον τρίτο μήνα μαθημάτων, σε μια αίθουσα που για μας είναι σαν καταφύγιο, κρυμμένοι από τον έξω κόσμο, πιο ασφαλείς, πιο αγαπημένοι, κι έτσι ανάμεσα σε τόσα μέτρα που μας κρατούν σε απόσταση νιώθω ότι ερχόμαστε κοντά, όπως δε θα μπορούσαμε ποτέ πριν να έρθουμε. Είμαστε το λουλούδι που ΑΝΘΙΖΕΙ στο τσιμέντο κι αυτό θα το θυμάμαι πάντα.
Μάριος Μάζαρης
🌺🌺🌺🌼🌼🌼🌺🌺🌺Τι ωραίο κείμενο, ελπιδοφόρο και συγκινητικό! Πόσο όμορφες σκέψεις… Υπέροχη άπλετη θετική ενέργεια! Όπως λέει χαρακτηριστικά ο Μάριος Μάζαρης: «προσπαθούμε να τηρούμε τα μέτρα, χωρίς να είμαστε ούτε δυνάστες ούτε αστυνόμοι, δε χρειάζεται. Μπορούμε να περνάμε ωραία ακόμα».
Μακάρι όλοι οι δάσκαλοι να σκέφτονταν και να ένιωθαν έτσι... Μέσα στην ατυχία, πολύ τυχεροί και ζωντανοί στις τάξεις με τα παιδιά μας.!!
Ας ευχηθούμε, αυτά τα μπουμπουκάκια που τώρα ανθίζουν, να είναι καλά και να δώσουν το καλό παράδειγμα σε εμάς τους μεγαλύτερους, που έχουμε ξεχάσει να νιώθουμε τυχεροί και μόνο γκρινιάζουμε…
Ανάρτηση chiourea.gr στο Επικαιρότητα - ΚΟΡΩΝΟΪΟΣ και Διάφορα Θέματα - ΑΠΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ
Αναδημοσίευση ή άλλη χρήση των άρθρων της ιστοσελίδας είναι θεμιτή, μόνο αν συνοδεύεται από τα πλήρη στοιχεία των συγγραφέων και του διαδικτυακού τόπου.
ΔΙΕΥΚΡΙΝΙΣΕΙΣ: 1) Τα γραφόμενα στην ιστοσελίδα αυτή προορίζονται για ενημερωτική χρήση. Δεν αποτελούν συστάσεις εξατομικευμένης θεραπείας ή/και διάγνωσης και δεν μπορούν να υποκαταστήσουν την επιστημονική συμβουλή του Ειδικού Επαγγελματία για κάποιο συγκεκριμένο περιστατικό. 2) Σε κάθε άρθρο αναγράφονται τα στοιχεία των συγγραφέων του και στο τέλος της ανάρτησης η πηγή προέλευσης, όταν πρόκειται για αναδημοσίευση από άλλο ιστότοπο. 3) Αναδημοσιεύσεις από άλλες ιστοσελίδες και κείμενα άλλων συγγραφέων, δεν απηχούν κατ' ανάγκη τις θέσεις μας.
ΑΞΙΖΕΙ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΑ ΠΑΡΑΚΑΤΩ VIDEO:
- VIDEO: «Έχω Αυτισμό, Είμαι Διαφορετικός, Είμαι ο Εαυτός μου» ♥ (Αυτισμός)
- Kείμενο-VIDEO Δέκα τεχνικές για τη χειραγώγηση της κοινής γνώμης ♥ (Επικαιρότητα - Κοινωνία)
- VIDEO: «Η τρόικα στην ταβέρνα» ♥ (Διάφορα Θέματα - Ποικίλης ύλης)
- VIDEO: Τα VIDEO που πρέπει να δει κάθε Έλληνας! ♥ (Διάφορα Θέματα - Ποικίλης ύλης)
- Kείμενο-VIDEO Γλωσσολαλιά μιας «νεκρής» γλώσσας- Ράνια Χιουρέα ♥ (Επικαιρότητα-Πολιτισμός)
- VIDEO: "Δεν κρίνουμε ένα βιβλίο από το εξώφυλλο" ♥ (Επικαιρότητα)
- VIDEO:Συγκινητική ιστορία γέρου πατέρα, γιου και σπουργίτη ♥ (Διάφορα Θέματα - Ποικίλης ύλης)
- VIDEO: Το καναρινί ποδήλατο ♥ (Παιδαγωγικά θέματα)
- VIDEO: Άγγελοι στη γη ♥ (Ειδική Αγωγή)
- VIDEO: Hand in Hand ♥ (Ειδική Αγωγή)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου