Το εγχειρίδιο «Διαχείριση τάξεων με μαθητές που παρουσιάζουν δυσκολίες συναισθήματος και συμπεριφοράς. Επιμορφωτικό Υλικό» δημιουργήθηκε στα πλαίσια των επιμορφωτικών δραστηριοτήτων του Εργαστηρίου Βιωματικής Εκπαίδευσης Δ.Π.Ε. Μεσσηνίας και διατίθεται ηλεκτρονικά (ebook) για χρήση όλων των εκπαιδευτικών και των ενδιαφερομένων.
Οι λύσεις που προτείνονται είναι μερικές από τις πολλές και δοκιμασμένες που θα μπορούσε ο δάσκαλος να χρησιμοποιήσει για την διαχείριση δύσκολων μαθητών. Επισημαίνεται ότι δεν ταιριάζουν όλες οι λύσεις σε όλους τους μαθητές, ούτε σε όλους τους δασκάλους. Κάθε τάξη, κάθε τμήμα έχει μια δυναμική, και κάθε δάσκαλος έχει το δικό του χαρακτήρα. Γι’ αυτό εκείνο που ταιριάζει σε κάποια τάξη, μπορεί να αποτυγχάνει σε κάποια άλλη.
Κατεβάστε το ebook εδώ.
Ανάρτηση chiourea.gr στο Υλικό - ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ και ΔΩΡΕΑΝ ΒΙΒΛΙΑ
Διαβάστε επίσης:
- Προτάσεις για τη διαχείριση συγκρούσεων των μαθητών στο σχολικό πλαίσιο και αποτελεσματικές τεχνικές παρέμβασης στην ανεπιθύμητη συμπεριφορά των μαθητών Βάνα Γκόρα, Ειδ. Παιδαγωγός, Επιμέλεια: Ράνια Χιουρέα, PhD, Σχολ. Σύμβουλος Ε.Α.Ε.
- Αντιμετώπιση προβλημάτων συμπεριφοράς ~ Αντιμετώπιση δυσκολιών συμπεριφοράς (Παντελιάδου)
- Χαρακτηριστικά εφήβων με προβλήματα συμπεριφοράς ~ Προβλήματα συμπεριφοράς στην εφηβεία (Κουρκούτας)
- Οικοσυστημικές παρεμβάσεις ~ ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΙ ΕΦΗΒΟΙ ΜΕ ΨΥΧΟΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΚΑΙ ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΔΙΑΤΑΡΑΧΕΣ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗΣ (Κουρκούτας)
- Αξιολόγηση προβλημάτων συμπεριφοράς στο Νηπιαγωγείο ~ Κλίμακα αξιολόγησης προβλημάτων συμπεριφοράς στο Νηπιαγωγείο (Μανωλίτσης - Τάφα)
- Επιθετικότητα ~ Προτάσεις για την επιθετικότητα στο σχολείο (Παιδαγωγικό Ινστιτούτο)
- Διαχείριση προβλημάτων συμπεριφοράς ~ Συμπεριφορισμός - Οικοσυστημική προσέγγιση - Ενεργητική ακρόαση - παρουσίαση (Μπότσας - Κελεσίδης)
- Αξιοποίηση της ομάδας ~ Θέματα αξιοποίησης της ομάδας στην τάξη (Παιδαγωγικό Ινστιτούτο)
- Αποκλίνουσες συμπεριφορές ~ Αποκλίνουσες συμπεριφορές - Διαχείριση κρίσεων στο σχολείο (Πανεπιστήμιο Μακεδονίας)
- Αγχόσαυρος ~ Αγχόσαυρος - Διαχείριση άγχους (Ζαφειροπούλου)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου