Παραθέτουμε σχηματικά τα βήματα της διαδικασίας εκπαιδευτικής υποστήριξης - ψυχοκοινωνικής παρέμβασης και αξιολόγησης μαθητή/τριας με ενδείξεις δυσκολιών μάθησης, οι οποίες εμπίπτουν στις κατηγορίες των ειδικών εκπαιδευτικών αναγκών ή άλλες ψυχοκοινωνικού τύπου δυσκολίες.
Παρακάτω μπορείτε να δείτε τα έντυπα του ΠΕΚΕΣ Δυτικής Ελλάδας που αφορούν:α) τη διαδικασία που ακολουθείται για την υποβολή αιτήματος αξιολόγησης ή/και υποστήριξης προς τα Κέντρα Εκπαιδευτικής Συμβουλευτικής Υποστήριξης (Κ.Ε.Σ.Υ.) της Περιφερειακής Δ/νσης Εκπαίδευσης Δυτικής Ελλάδαςβ) το αντίστοιχο Έντυπο Αναφοράς Αιτήματος Επιστημονικής – Παιδαγωγικής και Συμβουλευτικής Υποστήριξης.ΠΗΓΗ: ΠΕΚΕΣ Δυτικής ΕλλάδαςΑνάρτηση chiourea.gr στο Ειδική Αγωγή - ΔΙΑΓΝΩΣΤΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ-ΕΔΕΑΥ, Ειδική Αγωγή - ΥΛΙΚΟ και Υλικό - ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΩΝ ΣΧΟΛ. ΤΑΞΗΣΔιαβάστε επίσης:
Διδάκτωρ Σχολής Ψυχολογίας & Επιστημών της Αγωγής Παν/μίου Γενεύης~Εξειδίκευση: Εκπ/ση Τυφλών. τ.Σχολ. Σύμβουλος ΕΑΕ Αν.Αττικής, Β΄Αθήνας, Κυκλάδων & ΔΕ Ιλίου & Αν.Αττικής. Στο ιστολόγιο περιλαμβάνονται πληροφορίες, άρθρα, εγκύκλιοι & υλικό εκπαιδευτικού περιεχομένου Γενικής & Ειδ. Αγωγής, Νηπιαγωγείου, Δημοτικού, Β/θμιας Εκπ/σης, καθώς επίσης θέματα γονέων, εκπαιδευτικών, επικαιρότητας & ψυχικής υγείας-αυτοβελτίωσης.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου