Στον κανονισμό λειτουργίας των
ΚΕΣΥ περιγράφεται η διαδικασία εισήγησης/αίτησης για
την αξιολόγηση μαθητή από τη σχολική μονάδα αλλά και από τους γονείς.
Στην περίπτωση εισήγησης για αξιολόγηση
μαθητή από τη σχολική μονάδα:
α) Κατατίθεται στο Κ.Ε.Σ.Υ. από τους γονείς
Αίτηση.
β) Διαβιβάζονται από τη σχολική μονάδα στο Κ.Ε.Σ.Υ.: Αντίγραφα
πρακτικών παιδαγωγικών συνεδριάσεων του Συλλόγου Διδασκόντων τα οποία περιλαμβάνουν:
1) Όλες τις υποστηρικτικές
παρεμβάσεις που υλοποιήθηκαν από τη σχολική μονάδα του/της μαθητή/τριας.
2) Τα
αποτελέσματα των παρεμβάσεων.
3) Το
βραχυχρόνιο πρόγραμμα παρέμβασης, το οποίο
έχει συνταχθεί και υλοποιηθεί από την Ε.Δ.Ε.Α.Υ. ή την ομάδα εκπαιδευτικής
υποστήριξης μαθητών/τριών της παραγράφου 2 του άρθρου 11 του ν. 4547/2018.
Στην περίπτωση υποβολής αιτήματος
αξιολόγησης, εκ μέρους των γονέων ή κηδεμόνων:
Το Κ.Ε.Σ.Υ.
ζητεί από τη σχολική μονάδα αντίγραφο
πρακτικού της συνεδρίας του Συλλόγου Διδασκόντων, το οποίο περιλαμβάνει:
1) Περιγραφική παιδαγωγική
έκθεση σχετική με τη μαθησιακή επίδοση και συμπεριφορά του μαθητή/τριας,
την οποία εισηγείται ο/η υπεύθυνος/η εκπαιδευτικός του τμήματος, ή/και του
Τμήματος Ένταξης και των μελών της Ε.Δ.Ε.Α.Υ. ή η ομάδα εκπαιδευτικής
υποστήριξης μαθητών/τριών.
2) Πιθανές
άλλες παρατηρήσεις από το σύνολο των μελών του
Συλλόγου Διδασκόντων.
3) Τα
εκπαιδευτικά μέτρα που έχουν ληφθεί για την αντιμετώπιση των δυσκολιών του μαθητή/τριας και τα αποτελέσματα της εφαρμογής αυτών.
1 σχόλιο:
Ένα και μοναδικό ερώτημα...ποιό σχολείο μπορεί να ανταποκριθεί σε όσα ζητάει το ΦΕΚ ως προύποθέσεις, και μάλιστα όταν δεν υπάρχει μια πρώτη αξιολόγηση από κάποιον ειδικό ?
Δημοσίευση σχολίου