Ο ν. 3699/2008 τροποποιείται: α. Τα άρθρα 4
και 5 αντικαθίστανται ως εξής:
Άρθρο
4 Διαγνωστικοί, αξιολογικοί και υποστηρικτικοί φορείς-ΚΕΣΥ»
Άρθρο
5 Διαδικασία διάγνωσης
Άρθρο 5
Διαδικασία διάγνωσης
5. Δευτεροβάθμια
Επιτροπή Διεπιστημονικής Αξιολόγησης (ΔΕΔΑ)
Όταν υπάρχει διάσταση απόψεων μεταξύ των εκθέσεων αξιολόγησης
- γνωματεύσεων των Κ.Ε.Σ.Υ. και των Κοινοτικών Κέντρων Ψυχικής Υγείας Παιδιών
και Εφήβων για τον ίδιο μαθητή ή όταν οι γονείς και κηδεμόνες διαφωνούν με το
αποτέλεσμα της έκθεσης αξιολόγησης - γνωμάτευσης του Κ.Ε.Σ.Υ.,
οι γονείς ή κηδεμόνες έχουν δικαίωμα προσφυγής σε πενταμελή Δευτεροβάθμια
Επιτροπή Διεπιστημονικής Αξιολόγησης (ΔΕΔΑ), που συγκροτείται με απόφαση του περιφερειακού διευθυντή
εκπαίδευσης.
Η Επιτροπή αυτή αποτελείται από:
- τον Συντονιστή Εκπαιδευτικού Έργου για την ειδική αγωγή και ενταξιακή
εκπαίδευση του οικείου Περιφερειακού Κέντρου Εκπαιδευτικού Σχεδιασμού (ΠΕΚΕΣ),
ως πρόεδρο, και ως μέλη:
- έναν Συντονιστή Εκπαιδευτικού Έργου του οικείου ΠΕΚΕΣ της βαθμίδας εκπαίδευσης από την οποία
προέρχεται ο μαθητής,
- έναν εκπαιδευτικό με εξειδίκευση στην ΕΑΕ για μαθητές πρωτοβάθμιας ή
δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης κατά περίπτωση, και, ειδικότερα, του κλάδου ΠΕ02
Φιλολόγων για τη δευτεροβάθμια εκπαίδευση,
- έναν ψυχολόγο του κλάδου ΠΕ23
- έναν κοινωνικό λειτουργό του κλάδου ΠΕ30.
- Η ΔΕΔΑ μπορεί να εισηγείται
προς τον περιφερειακό διευθυντή εκπαίδευσης τη διεύρυνση της συγκρότησής της,
με τη συμμετοχή πρόσθετων μελών από
άλλες ειδικότητες εκπαιδευτικών ή ΕΕΠ, εφόσον η συμμετοχή τους κρίνεται
αναγκαία για τις ανάγκες της κατά περίπτωση αξιολόγησης.
- Οι γονείς ή κηδεμόνες του
μαθητή μπορούν να επιλέξουν και έναν εμπειρογνώμονα,
ο οποίος γνωμοδοτεί ενώπιον της πενταμελούς ΔΕΔΑ, χωρίς δικαίωμα ψήφου.
Η απόφαση της ΔΕΔΑ
είναι οριστική.
Αν υπάρχει διάσταση απόψεων μεταξύ των εκθέσεων αξιολόγησης –
γνωματεύσεων των Κ.Ε.Σ.Υ. και των Κοινοτικών Κέντρων Ψυχικής Υγείας Παιδιών και
Εφήβων για τον ίδιο μαθητή και οι γονείς ή κηδεμόνες δεν προσφύγουν στην
πενταμελή ΔΕΔΑ, υπερισχύει η έκθεση αξιολόγησης - γνωμάτευση των Κ.Ε.Σ.Υ..
6. Οι σχολικές μονάδες και οι
επιτροπές εξετάσεων των μαθητών με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες υποχρεούνται
να εφαρμόζουν τις προτάσεις, που αναφέρονται στις εκθέσεις
αξιολόγησης - γνωματεύσεις που συντάσσουν οι αρμόδιες υπηρεσίες.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου