Ο σκοπός του ορισμού της συμπεριφοράς ως «προβληματική» είναι να προσδοθεί η ευθύνη για τη συμπεριφορά του ατόμου, στην αιτία που την προκαλεί και όχι στο ίδιο το άτομο (Joyce, 2006).

Έτσι, μια συμπεριφορά είναι προβληματική όσον αφορά τις συνέπειές της για το ίδιο το άτομο που την εμφανίζει, όσο και για τα άτομα του περιβάλλοντός του.
Δηλαδή όταν ενοχλεί το ίδιο το παιδί και το περιβάλλον του, προκαλώντας αναστάτωση και δυσάρεστα συναισθήματα. Αυτές οι συνέπειες μπορεί να μην αφορούν μόνο υλικές ζημιές αλλά και την ποιότητα ζωής του ατόμου, η οποία υποβαθμίζεται. 

Βασικά εξαρτάται από τη διάρκεια εμφάνισης της συμπεριφοράς, την ένταση και τη συχνότητα (ΔΕΣ). Σημαντικοί, επίσης, παράγοντες είναι η ηλικία, το φύλο του παιδιού, αρνητικές εμπειρίες που μπορεί να το έχουν επηρεάσει και τι είναι αυτό που προσπαθεί το παιδί να επιτύχει.

Από αυτά εξαρτάται το πόσο ανεκτικοί θα είμαστε ή όχι σε μια τέτοια συμπεριφορά και το ποιες στρατηγικές θα ακολουθήσουμε για την εξομάλυνση αυτών των καταστάσεων.




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αναδημοσίευση ή άλλη χρήση των άρθρων της ιστοσελίδας είναι θεμιτή, μόνο αν συνοδεύεται από τα πλήρη στοιχεία των συγγραφέων και του διαδικτυακού τόπου.

ΔΙΕΥΚΡΙΝΙΣΕΙΣ: 1) Τα γραφόμενα στην ιστοσελίδα αυτή προορίζονται για ενημερωτική χρήση. Δεν αποτελούν συστάσεις εξατομικευμένης θεραπείας ή/και διάγνωσης και δεν μπορούν να υποκαταστήσουν την επιστημονική συμβουλή του Ειδικού Επαγγελματία για κάποιο συγκεκριμένο περιστατικό. 2) Σε κάθε άρθρο αναγράφονται τα στοιχεία των συγγραφέων του και στο τέλος της ανάρτησης η πηγή προέλευσης, όταν πρόκειται για αναδημοσίευση από άλλο ιστότοπο. 3) Αναδημοσιεύσεις από άλλες ιστοσελίδες και κείμενα άλλων συγγραφέων, δεν απηχούν κατ' ανάγκη τις θέσεις μας.


ΑΞΙΖΕΙ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΑ ΠΑΡΑΚΑΤΩ VIDEO:




ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ & ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ - Εγκύκλιοι - Υπουργικές Αποφάσεις

ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ & ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ - Ειδήσεις