Σκοπός του ορισμού της συμπεριφοράς ως «προβληματική» είναι να προσδοθεί η ευθύνη για τη συμπεριφορά του ατόμου στην αιτία που την προκαλεί και όχι στο ίδιο το άτομο (Joyce, 2006). Έτσι, μια συμπεριφορά είναι προβληματική όσον αφορά τις συνέπειές της για το ίδιο το άτομο που την εμφανίζει, όσο και για τα άτομα του περιβάλλοντός του. Αυτές οι συνέπειες μπορεί να μην αφορούν μόνο υλικές ζημιές αλλά και την ποιότητα ζωής του ατόμου, η οποία υποβαθμίζεται.
Συνήθως, τα άτομα που είναι πιο πιθανόν να εμφανίσουν προβληματική συμπεριφορά είναι εκείνα, που αντιμετωπίζουν μαθησιακές δυσκολίες, σε συνδυασμό με διαταραχές στην ακοή, στο λόγο ή στην όραση (Kiernan & Kiernan, 1994). Επίσης, προβληματική συμπεριφορά μπορεί να εμφανιστεί σε άτομα με νοητική καθυστέρηση ή κάποιο γενετικό σύνδρομο.
Διδάκτωρ Σχολής Ψυχολογίας & Επιστημών της Αγωγής Παν/μίου Γενεύης~Εξειδίκευση: Εκπ/ση Τυφλών. τ.Σχολ. Σύμβουλος ΕΑΕ Αν.Αττικής, Β΄Αθήνας, Κυκλάδων & ΔΕ Ιλίου & Αν.Αττικής. Στο ιστολόγιο περιλαμβάνονται πληροφορίες, άρθρα, εγκύκλιοι & υλικό εκπαιδευτικού περιεχομένου Γενικής & Ειδ. Αγωγής, Νηπιαγωγείου, Δημοτικού, Β/θμιας Εκπ/σης, καθώς επίσης θέματα γονέων, εκπαιδευτικών, επικαιρότητας & ψυχικής υγείας-αυτοβελτίωσης.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου