Τις βασικές πτυχές της διαδικασίας εξέτασης για την εισαγωγή στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση των υποψηφίων των ΓΕΛ με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, περιγράφει εγκύκλιος του Υπουργείου Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων.
Οι διατάξεις αφορούν την εξέτασή τους στα μαθήματα που εξετάζονται σε πανελλαδικό επίπεδο καθώς και τα ειδικά μαθήματα για τα οποία έχουν δηλώσει εξέταση σύμφωνα με τις ισχύουσες διατάξεις.
Διευκρινίζεται ότι η αναφερόμενη διαδικασία εξέτασης δε συνδέεται με τις διατάξεις που αφορούν την εισαγωγή στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση των πασχόντων από σοβαρές ασθένειες για τους οποίους ισχύουν οι διατάξεις του άρθρου 35 του ν.3794/2009 (ΦΕΚ 156 Α΄/4-9-2009).
Διδάκτωρ Σχολής Ψυχολογίας & Επιστημών της Αγωγής Παν/μίου Γενεύης~Εξειδίκευση: Εκπ/ση Τυφλών. τ.Σχολ. Σύμβουλος ΕΑΕ Αν.Αττικής, Β΄Αθήνας, Κυκλάδων & ΔΕ Ιλίου & Αν.Αττικής. Στο ιστολόγιο περιλαμβάνονται πληροφορίες, άρθρα, εγκύκλιοι & υλικό εκπαιδευτικού περιεχομένου Γενικής & Ειδ. Αγωγής, Νηπιαγωγείου, Δημοτικού, Β/θμιας Εκπ/σης, καθώς επίσης θέματα γονέων, εκπαιδευτικών, επικαιρότητας & ψυχικής υγείας-αυτοβελτίωσης.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου