Κυριακή 20 Νοεμβρίου 2016

Επιμορφωτικές Δράσεις - Σχολ. έτος 2016-2017: ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ: Διαταραχή Ελλειμματικής Προσοχής με ή χωρίς Υπερκινητικότητα (ΔΕΠ-Υ) - Τρόποι και στρατηγικές για την ενίσχυση της μαθησιακής ετοιμότητας και για την αντιμετώπιση προβλημάτων συμπεριφοράς (θεωρία & πράξη)






Εισηγήτρια: Δρ Ράνια Χιουρέα, Σύμβουλος Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης, Ειδική Δασκάλα/Ψυχολόγος.

Κόστος σεμιναρίου: Επαγγελματίες 50€, Σπουδαστές – Άνεργοι 40€ Θα δοθεί βεβαίωση συμμετοχής.

Η ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΚΑΙ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΑ

Δηλώσεις συμμετοχής: https://goo.gl/forms/IURRaGxSJR5HVC6N2
ή στο email: edu.seminars1@outlook.com
Σάββατο 26 Νοεμβρίου 2016 Διάρκεια 10.00 π.μ.-16.00 μ.μ.
Τόπος διεξαγωγής σεμιναρίου: IST College- Πειραιώς 72
http://eduseminars.gr/map-edu-ist/

Το σεμινάριο απευθύνεται σε:

  • εκπαιδευτικούς ειδικής αγωγής και εκπαίδευσης
  • εκπαιδευτικούς γενικής αγωγής όλων των βαθμίδων
  • ειδικούς ψυχικής υγείας
  • επαγγελματίες και ειδικούς από το χώρο της ειδικής αγωγής (ειδική αγωγή, λογοθεραπεία, εργοθεραπεία, παιδαγωγικά, κτλ)
  • φοιτητές ειδικής αγωγής, λογοθεραπείας, εργοθεραπείας, παιδαγωγικών, κτλ)
  • φοιτητές που μετεκπαιδεύονται σε αυτό το θεματικό πεδίο
  • γονείς παιδιών με ΔΕΠ-Υ
  • κάθε ενδιαφερόμενο που επιθυμεί να αποκτήσει πρακτικές γνώσεις σχετικά με τη διαχείριση παιδιών με ΔΕΠΥ
Στόχος του σεμιναρίου
Η ενημέρωση και η ευαισθητοποίηση των συμμετεχόντων για:
  • τα συμπτώματα της διαταραχής
  • τα προτερήματα, τις ικανότητες των παιδιών με ΔΕΠ-Υ, αλλά και τις δυσκολίες τους
  • τους τρόπους και τις τεχνικές για την αποτελεσματικότερη αντιμετώπιση του παιδιού με ΔΕΠ-Υ στο πλαίσιο της σχολικής τάξης
  • τα προβλήματα συμπεριφοράς και πώς αντιμετωπίζονται.
Στους συμμετέχοντες θα δοθεί επιμορφωτικό υλικό, καθώς και υλικό που μπορούν να χρησιμοποιήσουν στις πρακτικές υποστήριξης και παιδαγωγικής παρέμβασης.

Στο σεμινάριο θα αναλυθούν τα εξής:
Α’ ΕΝΟΤΗΤΑ: Έννοια και ορισμός της ΔΕΠ-Υ, ενδείξεις και χαρακτηριστικά των μαθητών με ΔΕΠ-Υ
  • Τι είναι η Διαταραχή Ελλειμματικής Προσοχής – Υπερκινητικότητα
  • Αιτιολογία, συμπτωματολογία
  • Διάγνωση, διαφορική διάγνωση, τύποι ΔΕΠ-Υ
  • Συνοδά προβλήματα
  • Επιπτώσεις της ΔΕΠ-Υ στην καθημερινή ζωή του παιδιού

      Β’ ΕΝΟΤΗΤΑ: Το παιδί με ΔΕΠΥ στη σχολική τάξη – Πρακτικές υποστήριξης των παιδιών για Εκπαιδευτικούς και Γονείς
  • Το Νομοθετικό πλαίσιο για την ΕΑΕ και τους μαθητές με ΔΕΠ-Υ
  • Διαγνωστικοί, Αξιολογικοί και Υποστηρικτικοί θεσμοί
  • Η προσέγγιση του παιδιού με ΔΕΠ-Υ από τον Εκπαιδευτικό
  • Σχέδιο Αντιμετώπισης της ΔΕΠ-Υ
  • Στρατηγικές χειρισμού των προβλημάτων
  • Ο ρόλος των γονέων - Συνεργασία των εκπαιδευτικών με τους γονείς
       Γ’ ΕΝΟΤΗΤΑ: Στρατηγικές παιδαγωγικής προσέγγισης και    παρέμβασης (θεωρία & workshop)
  • Αντιμετώπιση προβληματικής συμπεριφοράς
  • Στρατηγικές παιδαγωγικής προσέγγισης και παρέμβασης μέσα από περιγραφές περιπτώσεων μαθητών με ΔΕΠ-Υ όλων των βαθμίδων
  • Διαμόρφωση στόχων παρέμβασης και επιλογή κατάλληλων στρατηγικών για την επίτευξή τους

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου