Εισηγήτρια: Δρ Ράνια Χιουρέα, Σύμβουλος Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης, Ειδική Δασκάλα/Ψυχολόγος.
Κόστος σεμιναρίου: Επαγγελματίες 50€, Σπουδαστές – Άνεργοι 40€ Θα δοθεί βεβαίωση συμμετοχής.
Η ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΚΑΙ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΑ
Δηλώσεις συμμετοχής: https://goo.gl/forms/IURRaGxSJR5HVC6N2
ή στο email: edu.seminars1@outlook.com
Σάββατο 26 Νοεμβρίου 2016 Διάρκεια 10.00 π.μ.-16.00 μ.μ.
Τόπος διεξαγωγής σεμιναρίου: IST College- Πειραιώς 72
http://eduseminars.gr/map-edu-ist/
Το σεμινάριο απευθύνεται σε:
- εκπαιδευτικούς ειδικής αγωγής και εκπαίδευσης
- εκπαιδευτικούς γενικής αγωγής όλων των βαθμίδων
- ειδικούς ψυχικής υγείας
- επαγγελματίες και ειδικούς από το χώρο της ειδικής αγωγής (ειδική αγωγή, λογοθεραπεία, εργοθεραπεία, παιδαγωγικά, κτλ)
- φοιτητές ειδικής αγωγής, λογοθεραπείας, εργοθεραπείας, παιδαγωγικών, κτλ)
- φοιτητές που μετεκπαιδεύονται σε αυτό το θεματικό πεδίο
- γονείς παιδιών με ΔΕΠ-Υ
- κάθε ενδιαφερόμενο που επιθυμεί να αποκτήσει πρακτικές γνώσεις σχετικά με τη διαχείριση παιδιών με ΔΕΠΥ
Στόχος του σεμιναρίουΗ ενημέρωση και η ευαισθητοποίηση των συμμετεχόντων για:
- τα συμπτώματα της διαταραχής
- τα προτερήματα, τις ικανότητες των παιδιών με ΔΕΠ-Υ, αλλά και τις δυσκολίες τους
- τους τρόπους και τις τεχνικές για την αποτελεσματικότερη αντιμετώπιση του παιδιού με ΔΕΠ-Υ στο πλαίσιο της σχολικής τάξης
- τα προβλήματα συμπεριφοράς και πώς αντιμετωπίζονται.
Στους συμμετέχοντες θα δοθεί επιμορφωτικό υλικό, καθώς και υλικό που μπορούν να χρησιμοποιήσουν στις πρακτικές υποστήριξης και παιδαγωγικής παρέμβασης.
Στο σεμινάριο θα αναλυθούν τα εξής:
Α’ ΕΝΟΤΗΤΑ: Έννοια και ορισμός της ΔΕΠ-Υ, ενδείξεις και χαρακτηριστικά των μαθητών με ΔΕΠ-Υ
- Τι είναι η Διαταραχή Ελλειμματικής Προσοχής – Υπερκινητικότητα
- Αιτιολογία, συμπτωματολογία
- Διάγνωση, διαφορική διάγνωση, τύποι ΔΕΠ-Υ
- Συνοδά προβλήματα
- Επιπτώσεις της ΔΕΠ-Υ στην καθημερινή ζωή του παιδιού
Β’ ΕΝΟΤΗΤΑ: Το παιδί με ΔΕΠΥ στη σχολική τάξη – Πρακτικές υποστήριξης των παιδιών για Εκπαιδευτικούς και Γονείς
- Το Νομοθετικό πλαίσιο για την ΕΑΕ και τους μαθητές με ΔΕΠ-Υ
- Διαγνωστικοί, Αξιολογικοί και Υποστηρικτικοί θεσμοί
- Η προσέγγιση του παιδιού με ΔΕΠ-Υ από τον Εκπαιδευτικό
- Σχέδιο Αντιμετώπισης της ΔΕΠ-Υ
- Στρατηγικές χειρισμού των προβλημάτων
- Ο ρόλος των γονέων - Συνεργασία των εκπαιδευτικών με τους γονείς
Γ’ ΕΝΟΤΗΤΑ: Στρατηγικές παιδαγωγικής προσέγγισης και παρέμβασης (θεωρία & workshop)
- Αντιμετώπιση προβληματικής συμπεριφοράς
- Στρατηγικές παιδαγωγικής προσέγγισης και παρέμβασης μέσα από περιγραφές περιπτώσεων μαθητών με ΔΕΠ-Υ όλων των βαθμίδων
- Διαμόρφωση στόχων παρέμβασης και επιλογή κατάλληλων στρατηγικών για την επίτευξή τους
Διδάκτωρ Σχολής Ψυχολογίας & Επιστημών της Αγωγής Παν/μίου Γενεύης~Εξειδίκευση: Εκπ/ση Τυφλών. τ.Σχολ. Σύμβουλος ΕΑΕ Αν.Αττικής, Β΄Αθήνας, Κυκλάδων & ΔΕ Ιλίου & Αν.Αττικής. Στο ιστολόγιο περιλαμβάνονται πληροφορίες, άρθρα, εγκύκλιοι & υλικό εκπαιδευτικού περιεχομένου Γενικής & Ειδ. Αγωγής, Νηπιαγωγείου, Δημοτικού, Β/θμιας Εκπ/σης, καθώς επίσης θέματα γονέων, εκπαιδευτικών, επικαιρότητας & ψυχικής υγείας-αυτοβελτίωσης.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου