Δεν είναι λίγοι οι γονείς και οι εκπαιδευτικοί που εκφράζουν τις αμφιβολίες τους για το εάν τα παιδιά με δυσλεξία θα πρέπει να μαθαίνουν ξένες γλώσσες, δεδομένου της δυσκολίας τους στην μητρική τους γλώσσα. Είναι αλήθεια ότι τα προβλήματα στην ανάγνωση και γραφή (φωνολογική επίγνωση) στην μητρική γλώσσα ενός παιδιού με δυσλεξία κάνουν την εκμάθηση της ξένης γλώσσας ακόμα πιο δύσκολη.Συγκεκριμένα, όλες οι αδυναμίες στη γραμματική στο συντακτικό και σε όλες τις γλωσσικές παραμέτρους μεταφέρονται και εμποδίζουν την εξέλιξη του στις ξένες γλώσσες. Παρόλα αυτά, για τους εκπαιδευτικούς που πιστεύουν στο δικαίωμα όλων των παιδιών να μπορούν να συμμετέχουν ενεργά στην εκμάθηση της αγγλικής γλώσσας που είναι πλέον απαραίτητη δεξιότητα στη ζωή όλων των ανθρώπων, το δίλημμα δεν εντοπίζεται στο εάν θα πρέπει να τη διδάσκονται, αλλά στο πώς θα μπορούσε αυτό να γίνει αποτελεσματικά.Για να μπορέσουν λοιπόν να ανταπεξέλθουν, οι μαθητές αυτοί χρειάζονται κατάλληλες μεθόδους διδασκαλίας, όπως η πολυαισθητηριακή και η διαφοροποιημένη διδασκαλία, καθώς και τη χρήση της τεχνολογίας στη διδασκαλία.Το DysTEFL2 αποτελεί συνέχεια του Πολυμερούς Project Comenius - DysTEFL 518466-LLP-1 - 2011-PL-COMENIUS-CMP (www.dystefl.eu). Μέσα από δωρεάν e-book σκοπεύει να προωθήσει μια αποτελεσματική προσέγγιση για την κατάρτιση των εκπαιδευτικών σύμφωνα με τις τελευταίες παιδαγωγικές αρχές. Το έργο DysTEFL και τα αποτελέσματά του έχουν αξιολογηθεί ως εξαιρετικά, από εμπειρογνώμονες στον τομέα της αγγλικής ως ξένης γλώσσας και της δυσλεξίας καθώς και από καθηγητές Αγγλικής Γλώσσας.Διαβάστε περισσότερα και κατεβάστε το βιβλίο με το εκπαιδευτικό υλικό εδώ.
Διδάκτωρ Σχολής Ψυχολογίας & Επιστημών της Αγωγής Παν/μίου Γενεύης~Εξειδίκευση: Εκπ/ση Τυφλών. τ.Σχολ. Σύμβουλος ΕΑΕ Αν.Αττικής, Β΄Αθήνας, Κυκλάδων & ΔΕ Ιλίου & Αν.Αττικής. Στο ιστολόγιο περιλαμβάνονται πληροφορίες, άρθρα, εγκύκλιοι & υλικό εκπαιδευτικού περιεχομένου Γενικής & Ειδ. Αγωγής, Νηπιαγωγείου, Δημοτικού, Β/θμιας Εκπ/σης, καθώς επίσης θέματα γονέων, εκπαιδευτικών, επικαιρότητας & ψυχικής υγείας-αυτοβελτίωσης.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου