Τα μαθηματικά γενικά, ως γνωστικό αντικείμενο, χαρακτηρίζονται από κάποιες ιδιαιτερότητες, οι οποίες αν δεν ληφθούν υπόψη κατά τη διδασκαλία μπορούν να εξελιχθούν σε αιτίες χαμηλής σχολικής επίδοσης και αποτυχίας.Ορισμένες από τις σημαντικότερες ιδιαιτερότητες είναι :1. η ιεραρχική φύση του μαθήματος2. ο μαθηματικός κώδικας επικοινωνίας3. οι τρόποι αναπαράστασης της μαθηματικής γνώσηςΕιδικά όμως, τα παιδιά με προβλήματα όρασης συναντούν πολύ μεγαλύτερες δυσκολίες. Οι δυσκολίες αυτές δεν πηγάζουν από την έλλειψη ικανοτήτων κατανόησης και αντιληπτικότητας, αφού στον τομέα αυτό δεν υστερούν σε τίποτα σε σχέση με τους βλέποντες.Οφείλονται σε πολλούς άλλους λόγους όπως: στα συστήματα αναπαράστασης των μαθηματικών συμβόλων Braille, στην απουσία κατάλληλων συγγραμμάτων στα μαθηματικά, στην έλλειψη ειδικών εποπτικών μέσων διδασκαλίας και ειδικού λογισμικού που να επιτρέπει την εύκολη ανάγνωση των μαθηματικών μέσω υπολογιστή...
Διδάκτωρ Σχολής Ψυχολογίας & Επιστημών της Αγωγής Παν/μίου Γενεύης~Εξειδίκευση: Εκπ/ση Τυφλών. τ.Σχολ. Σύμβουλος ΕΑΕ Αν.Αττικής, Β΄Αθήνας, Κυκλάδων & ΔΕ Ιλίου & Αν.Αττικής. Στο ιστολόγιο περιλαμβάνονται πληροφορίες, άρθρα, εγκύκλιοι & υλικό εκπαιδευτικού περιεχομένου Γενικής & Ειδ. Αγωγής, Νηπιαγωγείου, Δημοτικού, Β/θμιας Εκπ/σης, καθώς επίσης θέματα γονέων, εκπαιδευτικών, επικαιρότητας & ψυχικής υγείας-αυτοβελτίωσης.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου