Δευτέρα 1 Αυγούστου 2016

«Οι εκπαιδευτικές ανάγκες και η υποστήριξη στα Μαθηματικά των μαθητών με μερική ή ολική απώλεια όρασης στην Ελλάδα»








Τα μαθηματικά γενικά, ως  γνωστικό αντικείμενο, χαρακτηρίζονται από κάποιες  ιδιαιτερότητες, οι οποίες αν δεν ληφθούν υπόψη κατά τη διδασκαλία μπορούν να εξελιχθούν σε αιτίες χαμηλής σχολικής επίδοσης και αποτυχίας.  
Ορισμένες από τις σημαντικότερες ιδιαιτερότητες είναι :
1.   η ιεραρχική φύση του μαθήματος
2.  ο μαθηματικός κώδικας επικοινωνίας
3. οι τρόποι αναπαράστασης της μαθηματικής γνώσης
Ειδικά όμως, τα παιδιά με προβλήματα όρασης συναντούν πολύ μεγαλύτερες δυσκολίες. Οι δυσκολίες αυτές δεν πηγάζουν από την έλλειψη ικανοτήτων κατανόησης και αντιληπτικότητας, αφού στον τομέα αυτό δεν υστερούν σε τίποτα σε σχέση με τους βλέποντες.
Οφείλονται σε πολλούς άλλους λόγους όπως: στα συστήματα αναπαράστασης των μαθηματικών συμβόλων Braille, στην απουσία κατάλληλων συγγραμμάτων στα μαθηματικά,  στην έλλειψη ειδικών εποπτικών μέσων διδασκαλίας και ειδικού λογισμικού που να επιτρέπει την εύκολη ανάγνωση των μαθηματικών μέσω υπολογιστή...

Διαβάστε περισσότερα εδώ



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου