Σάββατο 18 Ιουνίου 2016

Διαγνωστικές Υπηρεσίες - ΚΕΔΔΥ: Παραπομπή μαθητών στο ΚΕΔΔΥ προς αξιολόγηση ειδικών εκπαιδευτικών αναγκών




Το θεσμικό πλαίσιο για την παραπομπή μαθητών στο ΚΕΔΔΥ προς αξιολόγηση των ειδικών εκπαιδευτικών αναγκών του:
(1) (ΚΕΔΔΥ) Σύμφωνα με την παράγραφο (ζ) της Υ.Α. Αριθμ. 28911/Γ6 (2) ΦΕΚ 449/3-4-2007 «Τροποποίηση του κανονισμού λειτουργίας των Κέντρων Διάγνωσης, Αξιολόγησης και Υποστήριξης (ΚΔΑΥ) και ωράριο εργασίας του προσωπικού που υπηρετεί σε αυτά»:
Ι. Παραπομπή από σχολική μονάδα: Οι μαθητές που παραπέμπονται από σχολικές μονάδες με τη σύμφωνη γνώμη του γονέα, καλό είναι να συνοδεύονται από:
α) Αντίγραφο πρακτικού της παιδαγωγικής συνεδρίας, με αναφορά του εκπαιδευτικού για τις ενδείξεις που έχει καταγράψει για το συγκεκριμένο μαθητή,
β) Το βραχυχρόνιο πρόγραμμα παρέμβασης (Β.Π.Π.), καθώς και τα αποτελέσματα της παρέμβασης,
γ) Αντίγραφο πρακτικού με την υπόδειξη του γονέα για την παραπομπή του μαθητή στο ΚΔΑΥ.
ΙΙ. Στην περίπτωση που προσέρχεται με αίτημα του γονέα ή κηδεμόνα, το ΚΕΔΔΥ ζητεί από τη σχολική μονάδα περιγραφική παιδαγωγική έκθεση (π.π.ε.) σχετική με τη μαθησιακή επίδοση και συμπεριφορά του μαθητή.
(2) (ΕΔΕΑΥ) Σύμφωνα με το Ν. 4115/2013 Άρθρο 39, παράγρ. 4β, εδάφιο ε) περίπτωση ηη):  Όλες οι περιπτώσεις μαθητών που φοιτούν σε σχολικές μονάδες που έχουν ενταχθεί σε ΣΔΕΥ, καθώς και τα συναφή αιτήματα των γονέων εξετάζονται από το οικείο ΚΕΔΔΥ αποκλειστικά και μόνο κατόπιν παραπομπής της οικείας ΕΔΕΑΥ. Παραπέμπει μαθητές που χρειάζονται γνωμάτευση από το ΚΕΔΔΥ όταν συνεχίζουν, παρά την υποστήριξη στο σχολείο τους, να έχουν δυσκολίες μάθησης ή συμπεριφοράς ή ένταξης στο σχολικό περιβάλλον. Για την παραπομπή απαιτείται η τεκμηριωμένη εισήγηση του συλλόγου των διδασκόντων.
Στην παραπεμπτική απόφαση βεβαιώνεται ότι έγιναν όλες οι αναγκαίες υποστηρικτικές παρεμβάσεις από το σχολείο του μαθητή, την ΕΔΕΑΥ και τους σχολικούς συμβούλους γενικής εκπαίδευσης και τους συμβούλους ΕΑΕ και συνοδεύεται από έκθεση του ψυχολόγου της ΕΔΕΑΥ σχετικά με το «εκπαιδευτικό – ψυχολογικό προφίλ» του μαθητή και τους τομείς περαιτέρω διερεύνησης και γνωμάτευσης, με βάση την επεξεργασία των δεδομένων κάθε συγκεκριμένης περίπτωσης.

Διαβάστε επίσης:

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου