Τι να κάνετε όταν σας παρενοχλούν τηλεφωνικά
από απόκρυψη

Είναι συχνό φαινόμενο οι εισπρακτικές εταιρείες ή διαφημιστικές να καλούν από απόκρυψη και οι υπάλληλοί τους να γίνονται ιδιαίτερα επίμονοι κι ενοχλητικοί. Υπάρχουν φυσικά και τα φαινόμενα φάρσας από απόκρυψη ή ενοχλήσεις για προσωπικούς λόγους.
Διαβάστε τι μπορείτε να κάνετε όταν σας παρενοχλούν τηλεφωνώντας σας από απόκρυψη:
-Ζητήστε από την εταιρία κινητής τηλεφωνίας στην οποία είστε συνδρομητής να μη δέχεστε κλήσεις με απόκρυψη αριθμού. Έτσι όταν σας καλεί κάποιος με απόκρυψη αριθμού θα του δείχνει ότι ο αριθμός σας είναι κατειλημμένος.
-Κάντε αίτηση στον πάροχό σας για εξουδετέρωση της απόκρυψης του καλούντος για περιορισμένο χρονικό διάστημα με σκοπό να εντοπιστούν οι ενοχλητικές ή κακόβουλες κλήσεις (ΦΕΚ B 1853 – 21.12.2006). Σε αυτή την περίπτωση όταν σας καλεί κάποιος με απόκρυψη αριθμού θα ακούει ηχογραφημένο μήνυμα μέσω του οποίου θα ενημερώνεται ότι η απόκρυψή του έχει εξουδετερωθεί. Έτσι μπορείτε να μάθετε ποιο νούμερο σας καλεί με απόκρυψη και στη συνέχεια να εντοπιστεί το άτομο που κάνει τις ενοχλητικές κλήσεις και να προχωρήσετε σε έγκληση αυτού που σας ενοχλεί.
-Οι εισαγγελικές, ανακριτικές και προανακριτικές Αρχές έχουν το δικαίωμα να ζητήσουν από τους παρόχους υπηρεσιών επικοινωνίας, τα ηλεκτρονικά ίχνη μιας εγκληματικής πράξης μέσω internet, καθώς και την ημεροχρονολογία και τα στοιχεία του ατόμου στο οποίο αντιστοιχεί το ηλεκτρονικό ίχνος.
-Από τους λοιπούς παρόχους υπηρεσιών επικοινωνίας οι Αρχές δικαιούνται να ζητήσουν τα «εξωτερικά στοιχεία» της επικοινωνίας, δηλαδή τον αριθμό κλήσεις, τα στοιχεία καλούντος – καλούμενου και την ώρα κλήσης, με τον πάροχο να είναι υποχρεωμένος να τα παραδώσει χωρίς να είναι απαραίτητο να προηγηθεί άδεια της Αρχής Διασφάλισης του Απορρήτου των Επικοινωνιών (ΑΔΑΕ).

Συμβουλές από την Ελληνική Αστυνομία
για να αποφύγετε ενοχλητικά τηλεφωνήματα  
1- Σε κάποιον άγνωστο που σας ενοχλεί ή σας απειλεί τηλεφωνικά μην απαντάτε και μάλιστα επιθετικά. Αυτό που επιζητεί για να συνεχίσει είναι η έντονη αντίδρασή σας. 
2- Μπορείτε να αφήνετε το ακουστικό ανοιχτό. Στις περισσότερες περιπτώσεις, ο ενοχλητικός φαρσέρ θα αποθαρρυνθεί και θα κλείσει το τηλέφωνο. 
3- Χρησιμοποιείστε αυτόματο τηλεφωνητή και αφήστε να καταγραφεί το μήνυμα. Επίσης, στον αυτόματο τηλεφωνητή μπορείτε να εγγράψετε μήνυμα δικό σας ότι όλες οι κλήσεις καταγράφονται σε ειδική υπηρεσία της αστυνομίας ή σε ιδιωτική υπηρεσία φύλαξης (security). 
4- Κατά τη διάρκεια της νύχτας για να μη σας ενοχλούν χαμηλώνετε τον ήχο του κουδουνίσματος ή βγάλτε το τηλέφωνο από την πρίζα.
 5- Μην απαντάτε ποτέ σε προσωπικές ερωτήσεις (όνομα, διεύθυνση, κ.λπ.) που σας κάνουν άγνωστοι, ακόμη κι αν συστήνονται ως εμπορικοί αντιπρόσωποι, υπάλληλοι της τράπεζας με την οποία συνεργάζεστε κ.λ.π. 
6- Αν οι ενοχλήσεις συνεχίζονται, χρησιμοποιείστε την αναγνώριση κλήσεων (εφόσον δεν σας τηλεφωνούν από απόκρυψη) και επιπλέον, ενημερώστε την τηλεφωνική εταιρεία με την οποία είστε συμβεβλημένοι και την αστυνομία, προκειμένου να σας πληροφορήσουν ποια μέτρα μπορείτε να λάβετε. 
7- Όταν βρίσκονται στο σπίτι μικρά παιδιά ή υπερήλικες, καλό είναι να ενεργοποιείτε την εκτροπή κλήσεων, ώστε να μη δοθούν από τα άτομα αυτά πληροφορίες για σας και τους δικούς σας. 
8- Να είστε ιδιαίτερα επιφυλακτικοί με άτομα που σας συστήνονται ως τεχνικοί της εταιρείας του κινητού σας τηλεφώνου και σας ζητούν, για δήθεν έλεγχο της συσκευής σας, να πατήσετε το πλήκτρο με τη δίεση (#), τους αριθμούς 90 ή 09, δίεση (#) και έπειτα κάποιον άλλον αριθμό. 
9- Να κλείσετε αμέσως το τηλέφωνό σας, διότι αν συμμορφωθείτε με αυτές τις οδηγίες, μπορεί ο άγνωστος να αποκτήσει πρόσβαση στην κάρτα σας SIM και να τηλεφωνεί χρεώνοντας τον δικό σας λογαριασμό.
Πηγή: http://www.enikos.gr/



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αναδημοσίευση ή άλλη χρήση των άρθρων της ιστοσελίδας είναι θεμιτή, μόνο αν συνοδεύεται από τα πλήρη στοιχεία των συγγραφέων και του διαδικτυακού τόπου.

ΔΙΕΥΚΡΙΝΙΣΕΙΣ: 1) Τα γραφόμενα στην ιστοσελίδα αυτή προορίζονται για ενημερωτική χρήση. Δεν αποτελούν συστάσεις εξατομικευμένης θεραπείας ή/και διάγνωσης και δεν μπορούν να υποκαταστήσουν την επιστημονική συμβουλή του Ειδικού Επαγγελματία για κάποιο συγκεκριμένο περιστατικό. 2) Σε κάθε άρθρο αναγράφονται τα στοιχεία των συγγραφέων του και στο τέλος της ανάρτησης η πηγή προέλευσης, όταν πρόκειται για αναδημοσίευση από άλλο ιστότοπο. 3) Αναδημοσιεύσεις από άλλες ιστοσελίδες και κείμενα άλλων συγγραφέων, δεν απηχούν κατ' ανάγκη τις θέσεις μας.


ΑΞΙΖΕΙ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΑ ΠΑΡΑΚΑΤΩ VIDEO:




ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ & ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ - Εγκύκλιοι - Υπουργικές Αποφάσεις

ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ & ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ - Ειδήσεις