Τράπεζα Υλικού ΕΑΕ – Εκπαιδευτικό Υλικό ΕκπαιδευτικώνΕδώ θα βρείτε το υλικό των συναδέλφων ταξινομημένο ανά κατηγορία, με αλφαβητική σειρά:ΓΛΩΣΣΑ
- Ανάπτυξη προφορικού λόγου Μαρία Μερτζάνη, Δασκάλα Τμήματος
- Διορθωτική Αγωγή με φωνολογικές ασκήσεις Μαρία Μερτζάνη, Δασκάλα Τμήματος
- Φωνολογικές ασκήσεις με βάση ενότητες της Γλώσσας του Δημοτικού ανά τάξη: Β΄, Γ΄, Δ΄, Ε΄, Στ΄ Γιώργος Παπαναστασίου, Δάσκαλος Τμήματος Ένταξης.
- Μαθαίνω γραμματική και ορθογραφία Μαρία Μερτζάνη, Δασκάλα Τμήματος Ένταξης
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ
- Μαθηματικά για μαθητές με μαθησιακές δυσκολίες Μαρία Μερτζάνη, Δασκάλα Τμήματος Ένταξης
ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ
- Τεχνικές διαχείρισης θυμού, από την Αγγελική Γιαννετοπούλου, Δασκάλα Τμήματος Ένταξης
- Συναισθηματική αγωγή, από την Ελένη Γιαννουλάκη, Δασκάλα Τμήματος Ένταξης
ΤΜΗΜΑ ΕΝΤΑΞΗΣ
- Βιβλία και εποπτικό υλικό Τμήματος Ένταξης Βαγγέλης Μακρής, Δάσκαλος Τμήματος Ένταξης
υλικο για ανιχνευση μαθησιακων δυσκολιων και ατυπη αξιολογηση μαθητων στη Δευτεροβαθμια εκπαιδευση
- Άτυπη διαγνωστική αξιολόγηση στο Γυμνάσιο και στο Λύκειο Δέσποινα Τσομπανέλη, Φιλόλογος Ειδικής Αγωγής σε Τμήμα Ένταξης Γυμνασίου στη Χαλκιδική
- Ανιχνευτικό εργαλείο διερεύνησης Μαθησιακών Δυσκολιών Δέσποινα Τσομπανέλη, Φιλόλογος Ειδικής Αγωγής σε Τμήμα Ένταξης Γυμνασίου στη Χαλκιδική
Το υλικό περιλαμβάνει και Μαθηματικά. Δημιουργήθηκε από τη Φιλόλογο ΕΑΕ Δέσποινα Τσομπανέλη όταν εργαζόταν σε ΚΔΑΥ, ενώ έχει εργαστεί σε διάφορες δομές στην Ειδική Αγωγή από το 2006. Έκανε μεταπτυχιακό στην Αγγλία, όπου έμαθε να αξιολογεί και να παρεμβαίνει σε όλα τα γνωστικά αντικείμενα. Έχει επίσης επιμορφωθεί στο σχολικό εκφοβισμό και τώρα (2021) ολοκληρώνει τις σπουδές της ως σύμβουλος στο ΠΕΣΥΠ ΑΣΠΑΙΤΕ.
Το ανιχνευτικό εργαλείο το έκανε για να εντοπίζει από την αρχή της χρονιάς στα παιδιά της Α' Γυμνασίου, ποια χρειάζονται παραπάνω υποστήριξη, ώστε να ενημερώνει τους καθηγητές της γενικής τάξης. Με τον τρόπο αυτό διακρίνει, επίσης, ποια παιδιά χρειάζονται περαιτέρω διερεύνηση για μαθησιακές δυσκολίες, ώστε να μη χάνεται πολύτιμος χρόνος.
Από την εμπειρία της, το υλικό (που το χρησιμοποιεί και ως ΕΔΥ σε Γυμνάσιο) είναι ολοκληρωμένο και οδηγεί σε ασφαλή συμπεράσματα μαζί με την συμβολή του ψυχολόγου και του κοινωνικού λειτουργού.
Tags
Αναδημοσίευση ή άλλη χρήση των άρθρων της ιστοσελίδας είναι θεμιτή, μόνο αν συνοδεύεται από τα πλήρη στοιχεία των συγγραφέων και του διαδικτυακού τόπου.
ΔΙΕΥΚΡΙΝΙΣΕΙΣ: 1) Τα γραφόμενα στην ιστοσελίδα αυτή προορίζονται για ενημερωτική χρήση. Δεν αποτελούν συστάσεις εξατομικευμένης θεραπείας ή/και διάγνωσης και δεν μπορούν να υποκαταστήσουν την επιστημονική συμβουλή του Ειδικού Επαγγελματία για κάποιο συγκεκριμένο περιστατικό. 2) Σε κάθε άρθρο αναγράφονται τα στοιχεία των συγγραφέων του και στο τέλος της ανάρτησης η πηγή προέλευσης, όταν πρόκειται για αναδημοσίευση από άλλο ιστότοπο. 3) Αναδημοσιεύσεις από άλλες ιστοσελίδες και κείμενα άλλων συγγραφέων, δεν απηχούν κατ' ανάγκη τις θέσεις μας.
ΑΞΙΖΕΙ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΑ ΠΑΡΑΚΑΤΩ VIDEO:
- VIDEO: «Έχω Αυτισμό, Είμαι Διαφορετικός, Είμαι ο Εαυτός μου» ♥ (Αυτισμός)
- Kείμενο-VIDEO Δέκα τεχνικές για τη χειραγώγηση της κοινής γνώμης ♥ (Επικαιρότητα - Κοινωνία)
- VIDEO: «Η τρόικα στην ταβέρνα» ♥ (Διάφορα Θέματα - Ποικίλης ύλης)
- VIDEO: Τα VIDEO που πρέπει να δει κάθε Έλληνας! ♥ (Διάφορα Θέματα - Ποικίλης ύλης)
- Kείμενο-VIDEO Γλωσσολαλιά μιας «νεκρής» γλώσσας- Ράνια Χιουρέα ♥ (Επικαιρότητα-Πολιτισμός)
- VIDEO: "Δεν κρίνουμε ένα βιβλίο από το εξώφυλλο" ♥ (Επικαιρότητα)
- VIDEO:Συγκινητική ιστορία γέρου πατέρα, γιου και σπουργίτη ♥ (Διάφορα Θέματα - Ποικίλης ύλης)
- VIDEO: Το καναρινί ποδήλατο ♥ (Παιδαγωγικά θέματα)
- VIDEO: Άγγελοι στη γη ♥ (Ειδική Αγωγή)
- VIDEO: Hand in Hand ♥ (Ειδική Αγωγή)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου