Πέμπτη 5 Νοεμβρίου 2015

ΠΣ - ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ: Ο,ΤΙ ΑΦΟΡΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΛΛΗΛΗ ΣΤΗΡΙΞΗ στο Δημοτικό: οι ισχύοντες νόμοι, έντυπα λειτουργίας, αρμοδιότητες και καθήκοντα εκπαιδευτικών






ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΕΣ ΚΑΙ ΚΑΘΗΚΟΝΤΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΠΑΡΑΛΛΗΛΗΣ ΣΤΗΡΙΞΗΣ





 ΦΑΚΕΛΟΣ ΜΑΘΗΤΗ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΣΕ ΠΑΡΑΛΛΗΛΗ ΣΤΗΡΙΞΗ

Οι εκπαιδευτικοί της Παράλληλης Στήριξης με την έναρξη της σχολικής χρονιάς θα πρέπει να συμπληρώσουν και να καταχωρήσουν στο φάκελο του κάθε μαθητή που στηρίζουν, τα παρακάτω έντυπα:

  1) Ιστορικό μαθητή
  2) Έντυπο Αρχικής Αξιολόγησης
  3) Εξατομικευμένο Πρόγραμμα Εκπαίδευσης (ΕΠΕ) Μαθητή  Φ1.4/906/21-4-2015 Δρ Ράνια Χιουρέα Σχολ. Σύμβουλος 2ης  Περιφέρειας ΕΑΕ 21-4-2015
   
Στη συνέχεια, αφού καταρτιστεί και το Ωρολόγιο Πρόγραμμα, (έντυπο 4) ένα αντίγραφο μπορεί να συμπεριληφθεί στον Ατομικό Φάκελο του Μαθητή. 

Το έντυπο 5 «Ημερολόγιο Παράλληλης Στήριξης», (ενδεικτικά επισυνάπτονται 2 σελίδες) συμπληρώνεται καθημερινά από τον εκπαιδευτικό της ΠΣ, είτε σε φύλλα/ντοσιέ είτε σε τετράδιο.


Στο τέλος του Β΄Τριμήνου,
οι εκπαιδευτικοί της Παράλληλης Στήριξης θα πρέπει να προβούν στην Αξιολόγηση Β΄ Τριμήνου του μαθητή συμπληρώνοντας το έντυπο 6, ενώ προς το τέλος του σχολικού έτους  θα κάνουν την Τελική Αξιολόγηση του Μαθητή και θα καταχωρήσουν στο Φάκελό του το έντυπο 7.



Επισημαίνεται ότι:

Ο φάκελος του μαθητή φυλάσσεται σε ασφαλή χώρο με ευθύνη του Διευθυντή του Σχολείου (Υ.Α. 27922/Γ6, ΦΕΚ 449/ 2007).




ΕΝΤΥΠΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ



Δείτε επίσης:

1 σχόλιο:

Unknown είπε...

Πάρα πολύ χρήσιμο! Σας ευχαριστούμε!

Δημοσίευση σχολίου