Σάββατο 14 Νοεμβρίου 2015

Επικαιρότητα - Εκπαίδευση: Aπαντήσεις του ΥΠΕΘ σε δημοσιεύματα για την ενισχυτική διδασκαλία



ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ
-----
ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ
-----
Ταχ. Δ/νση: Α. Παπανδρέου 37
Τ.Κ. – Πόλη: 15180 - Μαρούσι
Ιστοσελίδα: www.minedu.gov.gr
E-mail: press@minedu.gov.gr

                                     Μαρούσι, 11 Noεμβρίου  2015                                                                                
                                                                                                                      
            ΔΕΛΤΙΟ   ΤΥΠΟΥ

                                 ΘΕΜΑ:  Aπαντήσεις σε δημοσιεύματα για την ενισχυτική διδασκαλία

Το Υπουργείο Παιδείας Έρευνας και Θρησκευμάτων απαντώντας σε σχετικά δημοσιεύματα διευκρινίζει ότι η αξιολόγηση των Πράξεων «Οργάνωση και Λειτουργία Σχολικών Κέντρων Ενισχυτικής Διδασκαλίας 2012-2015» στους Άξονες Προτεραιότητας 1, 2 & 3 του Ε.Π. «Εκπαίδευση και Διά Βίου Μάθηση» πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο της υποχρέωσης της Ειδικής Υπηρεσίας Εφαρμογής Εκπαιδευτικών Δράσεων να αξιολογεί κάθε συγχρηματοδοτούμενη Πράξη που υλοποιεί, όπως προβλέπεται από την αντίστοιχη Πρόσκληση της ΕΥΔ ΕΠΔΒΜΘ (Κωδικός Πρόσκλησης 155) Η εξωτερική αξιολόγηση των συγχρηματοδοτούμενων έργων ΕΣΠΑ αποτελεί προϋπόθεση για τη συνέχιση χρηματοδότηση στο ΕΣΠΑ 2014-2020 της ενισχυτικής διδασκαλίας.

Πρόκειται για αξιολόγηση που αφορά την υλοποίηση ως προς τους δείκτες της Πράξης, δηλαδή αξιολόγηση του προγράμματος (έναρξη, διάρκεια κτλ.) και σε καμία περίπτωση δεν αποτελεί αξιολόγηση των εκπαιδευτικών και των στελεχών εκπαίδευσης που συμμετείχαν στα προγράμματα Ενισχυτικής Διδασκαλίας. Σχετικά με την αποστολή ερωτηματολογίων διευκρινίζεται ότι αυτά συμπληρώνονται από τους ενδιαφερόμενους, εθελοντικά και μόνο.
Η ανάδοχος εταιρεία που πραγματοποίησε την αξιολόγηση προέκυψε μέσα από ανοιχτές διαδικασίες όπως αυτές προβλέπονται από το αντίστοιχο θεσμικό πλαίσιο και τα παραδοτέα αφορούν αποκλειστικά την αξιολόγηση της Πράξης με σκοπό τη βελτίωσή της.







Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου