Επιστολή προς τον Υπουργό Παιδείας από τον Πανελλήνιο Σύλλογο Αναπληρωτών Φιλολόγων
1. Στην ειδική αγωγή εργάζονται ως αναπληρωτές καθηγητές άτομα με εξειδίκευση στην ειδική αγωγή. Αυτή την εξειδίκευση - είναι γνωστό τοις πάσι- πως την απέκτησαν παρακολουθώντας σεμινάρια 400 ωρών παλαιότερα και κάνοντας μονοετή κυρίως μεταπτυχιακά εξ αποστάσεως οι περισσότεροι, έναντι αδρής αμοιβής, στη Βουλγαρία ή στην Ιταλία, στις παρακολουθήσεις των οποίων παρίσταντο μία ή δύο φορές τον χρόνο.
Κατ' αυτόν τον τρόπο αυξάνεται η κοινωνική ανισότητα στον χώρο της εκπαίδευσης, αφού καθηγητές που διέθεταν στα χρόνια της κρίσης τα χρήματα αποκτούσαν εξειδίκευση στην ειδική αγωγή και εργάζονταν στις δομές της.
2. Επίσης, καθηγητές που εργάστηκαν στη γενική αγωγή και επιτυχόντες σε δύο ή και τρεις διαγωνισμούς ΑΣΕΠ, στα χρόνια της κρίσης είδαν συναδέλφους της ειδικής αγωγής να εργάζονται μέσω κονδυλίων του ΕΣΠΑ μη διαθέτοντας οι περισσότεροι επιτυχίες στον ΑΣΕΠ με προσόν τα ακριβοπληρωμένα μεταπτυχιακά.
Δεν είναι κατάφωρη αδικία, κ. Υπουργέ, εμείς οι πρώην αναπληρωτές
Φιλόλογοι που περιπλανηθήκαμε στις εσχατιές της Ελλάδας με επιτυχίες
στον ΑΣΕΠ, χωρίς την οικονομική δύναμη να αποκτήσουμε τα ακριβοπληρωμένα
σεμινάρια και μεταπτυχιακά ειδικής αγωγής να δούμε με το “άνοιγμα των
πινάκων” να μας προσπερνούν 500 άτομα που θα μεταφέρουν τα μόρια
προϋπηρεσίας τους από την ειδική στη γενική αγωγή, καταδικάζοντας εμάς
στην ανεργία για τα επόμενα 5-10 έτη;