Άρθρο 1 Έννοια και
σκοπός της αξιολόγησης
3. Η αξιολόγηση, ως εξατομικευμένη εκτίμηση
της επίδοσης του μαθητή, δεν είναι αυτοσκοπός και σε καμία περίπτωση δεν
προσλαμβάνει χαρακτήρα ανταγωνιστικό ή επιλεκτικό για το μαθητή του Δημοτικού
Σχολείου. Αυτή δεν αναφέρεται μόνο στην
επίδοση του στα διάφορα μαθήματα, αλλά και σε άλλα χαρακτηριστικά του, όπως
είναι η προσπάθεια που καταβάλλει, το ενδιαφέρον
του, οι πρωτοβουλίες που αναπτύσσει, η δημιουργικότητά του, η
συνεργασία του με άλλα
άτομα και ο σεβασμός των κανόνων λειτουργίας του σχολείου.
Άρθρο 2 Διαδικασία Αξιολόγησης
5. Μαθητές με ειδικές ανάγκες δεν
αξιολογούνται και δεν βαθμολογούνται σε όσα μαθήματα έχουν αντικειμενική
δυσκολία παρακολούθησης και εξέτασης. Συμμετέχουν όμως στη διαδικασία αυτών ως το
σημείο που αυτοί μπορούν.
6. Η
αξιολόγηση των μαθητών των ειδικών τάξεων γίνεται
από το δάσκαλο της κανονικής τάξης σε συνεργασία με το δάσκαλο της ειδικής
τάξης.
7. Μαθητές
κανονικών δημοτικών σχολείων με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, οι οποίες
πιστοποιούνται από διαγνωστική έκθεση ιατροπαιδαγωγικής υπηρεσίας, (Νόμος
1566/85 άρθρο 33) ή κινητής ιατροπαιδαγωγικής διαγνωστικής ομάδας (Π.Δ. 472/83),
αξιολογούνται σύμφωνα με τις διαδικασίες που ισχύουν κάθε φορά για τους μαθητές
της κατηγορίας αυτής.