Στις γιορτινές ημέρες τα παιδιά θέλουν αποκλειστικά  να παίζουν, μπορούμε λοιπόν  κάποια κλασσικά παιχνίδια να τα μεταμορφώσουμε μαγικά με πρωτοχρονιάτικη λάμψη σε εκπαιδευτικά, συνδυάζοντας μαζί παιχνίδι και τεχνικές μάθησης για την ελληνική ή και αγγλική γλώσσα, σε παιδιά που έχουν μαθησιακές δυσκολίες, δυσλεξία  και όχι μόνο…   

Ας παίξουμε πάλι λοιπόν:

Το παιχνίδι του κρυμμένου θησαυρού…. επιλέγουμε λέξεις με βάση τις καταλήξεις τους  και τις κρύβουμε μέσα στο δωμάτιο. Όταν συγκεντρωθούν όλες οι λέξεις , τις παρατηρούμε μαζί με το παιδί και τις τοποθετούμε σε λίστες. Ανακαλούμε γραμματικούς κανόνες  και σκεφτόμαστε άλλες λέξεις που μπορούν να γραφτούν με τον ίδιο τρόπο.

Τοποθετούμε στην κάλτσα του Άγιου Βασίλη αντικείμενα καθημερινής χρήσης και κλείνουμε τα μάτια μας. Παίρνουμε ένα αντικείμενο κάθε φορά και προσπαθούμε να το περιγράψουμε με τις υπόλοιπες αισθήσεις μας  χρησιμοποιώντας  όσο γίνεται περισσότερα επίθετα.

Με το γνωστό παιχνίδι της Πρωτοχρονιάς  «Πάρτα  όλα» μπορούμε να κάνουμε εξάσκηση σε πράξεις πρόσθεσης και αφαίρεσης.

Ένα άδειο κουτί από δώρα μπορεί να φιλοξενήσει τη λέξη της ημέρας για την υπόλοιπη χρονιά, δηλαδή λέξεις που μας δυσκολεύουν στην ορθογραφία ή  λέξεις που είναι καινούριες ως προς το νόημά τους.

Αν ετοιμαζόμαστε να ταξιδέψουμε για σύντομες διακοπές στις γιορτές, τότε μπορούμε να παίξουμε το «παιχνίδι της βαλίτσας», την οποία   γεμίζουμε με αντικείμενα. Για κάθε νέο αντικείμενο που μπαίνει στη βαλίτσα θα πρέπει να ξαναπούμε όλα τα προηγούμενα.

Να θυμόμαστε πάντα ότι όταν τα παιδιά μαθαίνουν παίζοντας, μαθαίνουν σίγουρα…

Καλή χρονιά με υγεία και χαρά!!

Ειρήνη Θ. Ευαγγέλου, Ψυχολόγος
  Επιστημονική υπεύθυνη:  www.specialenglish.gr


        🎅🎇🎄🎇🎅🎇🎈🎄🎇🎅

Αναδημοσίευση ή άλλη χρήση των άρθρων της ιστοσελίδας είναι θεμιτή, μόνο αν συνοδεύεται από τα πλήρη στοιχεία των συγγραφέων και του διαδικτυακού τόπου.

ΔΙΕΥΚΡΙΝΙΣΕΙΣ: 1) Τα γραφόμενα στην ιστοσελίδα αυτή προορίζονται για ενημερωτική χρήση. Δεν αποτελούν συστάσεις εξατομικευμένης θεραπείας ή/και διάγνωσης και δεν μπορούν να υποκαταστήσουν την επιστημονική συμβουλή του Ειδικού Επαγγελματία για κάποιο συγκεκριμένο περιστατικό. 2) Σε κάθε άρθρο αναγράφονται τα στοιχεία των συγγραφέων του και στο τέλος της ανάρτησης η πηγή προέλευσης, όταν πρόκειται για αναδημοσίευση από άλλο ιστότοπο. 3) Αναδημοσιεύσεις από άλλες ιστοσελίδες και κείμενα άλλων συγγραφέων, δεν απηχούν κατ' ανάγκη τις θέσεις μας.


ΑΞΙΖΕΙ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΑ ΠΑΡΑΚΑΤΩ VIDEO:




ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ & ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ - Εγκύκλιοι - Υπουργικές Αποφάσεις

ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ & ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ - Ειδήσεις