Διευκρίνιση του ρόλου της Παράλληλης Στήριξης στις επικείμενες εξετάσεις της Β/θμιας

Βασική προϋπόθεση:
Η σύμφωνη γνώμη και η συνεργασία των εκπαιδευτικών Παράλληλης Στήριξης (Π.Σ.) με τους αρμόδιους εκπαιδευτικούς της γενικής εκπαίδευσης.

Διαδικασία:

  • Ο εκπαιδευτικός ΠΣ περιμένει να λάβει ο μαθητής τα θέματα και αφού ο καθηγητής της γενικής εκπαίδευσης περάσει από την τάξη για να δώσει σχετικές εξηγήσεις, πηγαίνει και ρωτάει το μαθητή, αν χρειάζεται να του εξηγήσει κάτι περαιτέρω.

  • Στη συνέχεια, τον αφήνει να επεξεργαστεί τα θέματα και μετά αφού τελειώσει, τον συνοδεύει στον αρμόδιο καθηγητή, ώστε να εξεταστεί προφορικά.

  • Ο ρόλος του εκπαιδευτικού ΠΣ κατά την προφορική εξέταση είναι επικουρικός. Δηλαδή σε περίπτωση που ο μαθητής «μπλοκάρει» ή δεν κατανοεί την ερώτηση, προσπαθεί να την απλοποιήσει ή να «σπάσει» σε κομμάτια το ερώτημα.

Επειδή οι εκπαιδευτικοί της ΠΣ στη Β΄ Αθήνας και στην Ανατολική Αττική έχουν τοποθετηθεί σε μαθητές 2 ή και 3 διαφορετικών σχολείων και έχουν αναλάβει πολλά γνωστικά αντικείμενα, ενδέχεται να συμπίπτουν κάποιες μέρες και ώρες εξετάσεων των μαθητών. Σε αυτή την περίπτωση ο εκπαιδευτικός ΠΣ επιλέγει να παρευρεθεί στο μαθητή που κατά την κρίση του τον έχει περισσότερο ανάγκη.

Αν ζητηθεί από τον εκπαιδευτικό ΠΣ να συμμετέχει ως επιτηρητής, προτείνεται να είναι επιτηρητής στην αίθουσα που παρευρίσκεται και ο μαθητής. Η δε προφορική εξέταση θα γίνει μετά το πέρας των γραπτών εξετάσεων, ακολουθώντας την προαναφερόμενη διαδικασία.


PANIA XIOYPEA PhD
ΣΧΟΛΙΚΗ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΕΑΕ







Αναδημοσίευση ή άλλη χρήση των άρθρων της ιστοσελίδας είναι θεμιτή, μόνο αν συνοδεύεται από τα πλήρη στοιχεία των συγγραφέων και του διαδικτυακού τόπου.

ΔΙΕΥΚΡΙΝΙΣΕΙΣ: 1) Τα γραφόμενα στην ιστοσελίδα αυτή προορίζονται για ενημερωτική χρήση. Δεν αποτελούν συστάσεις εξατομικευμένης θεραπείας ή/και διάγνωσης και δεν μπορούν να υποκαταστήσουν την επιστημονική συμβουλή του Ειδικού Επαγγελματία για κάποιο συγκεκριμένο περιστατικό. 2) Σε κάθε άρθρο αναγράφονται τα στοιχεία των συγγραφέων του και στο τέλος της ανάρτησης η πηγή προέλευσης, όταν πρόκειται για αναδημοσίευση από άλλο ιστότοπο. 3) Αναδημοσιεύσεις από άλλες ιστοσελίδες και κείμενα άλλων συγγραφέων, δεν απηχούν κατ' ανάγκη τις θέσεις μας.


ΑΞΙΖΕΙ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΑ ΠΑΡΑΚΑΤΩ VIDEO:




ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ & ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ - Εγκύκλιοι - Υπουργικές Αποφάσεις

ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ & ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ - Ειδήσεις