ΑΡΙΘΜΟΣ ΜΑΘΗΤΩΝ Ε.Α.Ε. ΑΝΑ ΤΜΗΜΑ
Δρ. Ράνια Χιουρέα, Σχολ. Σύμβουλος 2ης Περιφέρειας
ΕΑΕ
Σχετικά με
τον αριθμό μαθητών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες ανά τμήμα, υπενθυμίζουμε
αυτά που ισχύουν μέχρι σήμερα 6-9-2013:
- 102357/Γ6/1.10.2002 Υπουργικήαπόφαση, ΦΕΚ 1319/τ. Β΄/10.10.2002 «Ένταξη, φοίτηση και αποφοίτηση των ατόμων
με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες σε όλους τους τύπους των σχολείων Ειδικής
Αγωγής και τα Τμήματα Ένταξης» μέρος Α παράγραφος 3: «Ο αριθμός των μαθητών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες που εντάσσεται
σε μία συνήθη σχολική τάξη δεν μπορεί να είναι ανώτερος των τριών μαθητών».
1. Τα ειδικά νηπιαγωγεία είναι μονοθέσια ή
διθέσια. Μονοθέσια είναι εκείνα
στα οποία φοιτούν από 5-8 νήπια, με
μια νηπιαγωγό και διθέσια είναι
εκείνα στα οποία φοιτούν από 9-16 νήπια,
με δύο νηπιαγωγούς.
2. Τα ειδικά
δημοτικά σχολεία
κατατάσσονται, ως εξής ανάλογα με τον αριθμό των οργανικών θέσεων του
διδακτικού προσωπικού και του αριθμού των μαθητών, κατά τάξη.
ΔΑΣΚΑΛΟΙ
|
ΜΑΘΗΤΕΣ
|
ΟΡΓΑΝΙΚΟΤΗΤΑ
|
1
|
5-8
|
Μονοθέσιο
|
2
|
9-16
|
Διθέσιο
|
3
|
17-24
|
Τριθέσιο
|
4
|
25-32
|
Τετραθέσιο
|
5
|
33-40
|
Πενταθέσιο
|
6
|
41-48
|
Εξαθέσιο
|
«Στις αυτοτελείς σχολικές μονάδες ειδικής αγωγής Α/θμιας και Β/θμιας
εκπαίδευσης ο ελάχιστος αριθμός των φοιτούντων μαθητών για τη λειτουργία
τμήματος, μπορεί να μειωθεί από τον προβλεπόμενο στο Π.Δ. 603/82 στους τρεις μαθητές.
Η μείωση του αριθμού αφορά τις περιπτώσεις, στις οποίες οι μαθητές
παρουσιάζουν διάχυτες αναπτυξιακές διαταραχές ή πολλαπλές αναπηρίες και γίνεται
ύστερα από εισήγηση του ΚΔΑΥ και τη
σύμφωνη γνώμη του σχολικού συμβούλου ειδικής αγωγής» .