ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ
ΕΝΙΣΧΥΤΙΚΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ
Η ενισχυτική διαδασκαλία γίνεται στα μαθήματα Γλώσσας και Μαθηματικών και συμμετέχουν μαθητές με ελαφριές μαθησιακές δυσκολίες. Η λειτουργία της πραγματοποιείται εντός σχολικού ωραρίου.
ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΑΚΑ ΤΜΗΜΑΤΑ
Στα φροντιστηριακά τμήματα διδάσκονται τα μαθήματα στα οποία ο σύλλογος διδασκόντων κρίνει ότι οι αλλόφωνοι μαθητές αντιμετωπίζουν δυσκολίες γλωσσικές η και μαθησιακές.
Το πρόγραμμα των φροντιστηριακών τμημάτων παρακολουθείται από μαθητές παλιννοστούντες ή αλλοδαπούς που είτε δε φοίτησαν σε τμήματα υποδοχής και αντιμετωπίζουν γλωσσικές δυσκολίες, είτε εντάχθηκαν στα υποστηρικτικά γι αυτούς μέτρα και παρακολούθησαν τα σχετικά μαθήματα αλλά εξακολουθούν να δυσκολεύονται γλωσσικά κατά την ένταξη τους στην κανονική τάξη. Η λειτουργία τους πραγματοποιείται εκτός σχολικού ωραρίου.
ΤΑΞΕΙΣ ΥΠΟΔΟΧΗΣ
Οι τάξεις υποδοχής δημιουργήθηκαν με σκοπό να γίνει περισσότερο αποτελεσματική και συμμετοχική ενεργητική η εκπαίδευση των παλιννοστούντων και αλλοδαπών μαθητών.
Στις τάξεις υποδοχής εφαρμόζεται εντατικό πρόγραμμα εκμάθησης της ελληνικής ως δεύτερης γλώσσας. Παράλληλα εφαρμόζεται μικτό πρόγραμμα εσωτερικής και εξωτερικής γλωσσολογικής και μαθησιακής υποστήριξης των μαθητών.
ΤΜΗΜΑΤΑ ΕΝΤΑΞΗΣ
Συμμετέχουν μαθητές με σοβαρές μαθησιακές δυσκολίες και ειδικές ανάγκες ελαφριάς μορφής.
ΕΝΤΑΞΗ ΤΣΙΓΓΑΝΟΠΑΙΔΩΝ στο ΣΧΟΛΕΙΟ
Το πρόγραμμα αυτό αφορά ένα πολύ ευαίσθητο τομέα του εκπ/κου μας συστήματος που είναι η προσέλευση και ένταξη των τσιγγανοπαίδων στο σχολείο, με στόχο την μείωση της σχολικής αποτυχίας και του σχολικού και του κοινωνικού τους αποκλεισμού.

Αναδημοσίευση ή άλλη χρήση των άρθρων της ιστοσελίδας είναι θεμιτή, μόνο αν συνοδεύεται από τα πλήρη στοιχεία των συγγραφέων και του διαδικτυακού τόπου.

ΔΙΕΥΚΡΙΝΙΣΕΙΣ: 1) Τα γραφόμενα στην ιστοσελίδα αυτή προορίζονται για ενημερωτική χρήση. Δεν αποτελούν συστάσεις εξατομικευμένης θεραπείας ή/και διάγνωσης και δεν μπορούν να υποκαταστήσουν την επιστημονική συμβουλή του Ειδικού Επαγγελματία για κάποιο συγκεκριμένο περιστατικό. 2) Σε κάθε άρθρο αναγράφονται τα στοιχεία των συγγραφέων του και στο τέλος της ανάρτησης η πηγή προέλευσης, όταν πρόκειται για αναδημοσίευση από άλλο ιστότοπο. 3) Αναδημοσιεύσεις από άλλες ιστοσελίδες και κείμενα άλλων συγγραφέων, δεν απηχούν κατ' ανάγκη τις θέσεις μας.


ΑΞΙΖΕΙ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΑ ΠΑΡΑΚΑΤΩ VIDEO:




ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ & ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ - Εγκύκλιοι - Υπουργικές Αποφάσεις

ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ & ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ - Ειδήσεις