ΑΝΟΙΧΤΟ ΤΟ ΕΝΔΕΧΟΜΕΝΟ ΣΥΓΧΩΝΕΥΣΕΩΝ
τμημάτων σε ΑΕΙ-ΤΕΙ
Το νέο εξεταστικό σε... «επαναδιαπραγμάτευση»
Για τη χρονιά 2016-2017 παραπέμπεται η εφαρμογή του νέου συστήματος εισαγωγής στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση. Αλλαγές στον νόμο-πλαίσιο, που δεν θα θίγουν τη φιλοσοφία του, προανήγγειλε από τη Βουλή ο Υπουργός Παιδείας
Εξορθολογισμό του χάρτη της ανώτατης εκπαίδευσης -που ενδεχομένως οδηγήσει σε κλείσιμο και συγχωνεύσεις τμημάτων σε ΑΕΙ-ΤΕΙ- και μικρές βελτιώσεις στον νόμο-πλαίσιο, προανήγγειλε μιλώντας στη Βουλή κατά τη διάρκεια των προγραμματικών δηλώσεων ο υπουργός Παιδείας Κ. Αρβανιτόπουλος. Ταυτόχρονα, ανακοίνωσε ότι το νέο εξεταστικό για την εισαγωγή στην Τριτοβάθμια θα ισχύσει από την ακαδημαϊκή χρονιά 2016-2017.
Ο κ. Αρβανιτόπουλος αναφέρθηκε στις προτεραιότητες της κυβέρνησης σε όλες τις βαθμίδες της εκπαίδευσης, ενώ άνοιξε τα «χαρτιά» του και για θέματα που «καίνε», όπως η εφαρμογή του νόμου-πλαίσιο για τα πανεπιστήμια.
Εστειλε, μάλιστα, αυστηρό μήνυμα και προς τους αρνητές και προς τους ζηλωτές της μεταρρύθμισης, υποστηρίζοντας ότι «όλοι υποσκάπτουν εξίσου τη μεταρρυθμιστική προσπάθεια εφόσον δυσχεραίνουν τον διάλογο για τη συναίνεση». Μοναδικός γνώμονας των αποφάσεων, προσέθεσε, είναι το δημόσιο συμφέρον, το οποίο επιβάλλει: Πρώτον, την ολοκλήρωση της μεταρρύθμισης, το οποίο σημαίνει την εφαρμογή του νόμου στο σκέλος της διοίκησης και προς την κατεύθυνση αυτή θα γίνουν οι απαραίτητες προσαρμογές, χωρίς -όπως ανέφερε- να αλλοιώνονται ο πυρήνας και η φιλοσοφία της μεταρρύθμισης. Δεύτερον, η διασφάλιση της εύρυθμης λειτουργίας των ιδρυμάτων, το οποίο σημαίνει ανοικτά ΑΕΙ και ΤΕΙ. Για τα πανεπιστημιακά ιδρύματα προανήγγειλε αναθεώρηση του συστήματος συγγραμμάτων και βελτίωση των υποδομών της φοιτητικής μέριμνας.
Για τον εξορθολογισμό του χάρτη της ανώτατης εκπαίδευσης είπε ότι «είναι εμφανές ότι το στρεβλό μοντέλο ανάπτυξης που ακολουθήθηκε τα τελευταία 30 χρόνια πρέπει να αλλάξει». Σχετικά με το νέο εξεταστικό, σημείωσε πως αφού ολοκληρωθούν οι μεταρρυθμίσεις τόσο της Δευτεροβάθμιας όσο και της Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης, θα μπορούμε να συζητήσουμε σοβαρά για τον επανασχεδιασμό του εξεταστικού συστήματος εισαγωγής στα ανώτατα ιδρύματα.
ΜΙΧΑΛΗΣ ΝΙΒΟΛΙΑΝΙΤΗΣ
Πηγή: ethnos.gr
Αναδημοσίευση ή άλλη χρήση των άρθρων της ιστοσελίδας είναι θεμιτή, μόνο αν συνοδεύεται από τα πλήρη στοιχεία των συγγραφέων και του διαδικτυακού τόπου.
ΔΙΕΥΚΡΙΝΙΣΕΙΣ: 1) Τα γραφόμενα στην ιστοσελίδα αυτή προορίζονται για ενημερωτική χρήση. Δεν αποτελούν συστάσεις εξατομικευμένης θεραπείας ή/και διάγνωσης και δεν μπορούν να υποκαταστήσουν την επιστημονική συμβουλή του Ειδικού Επαγγελματία για κάποιο συγκεκριμένο περιστατικό. 2) Σε κάθε άρθρο αναγράφονται τα στοιχεία των συγγραφέων του και στο τέλος της ανάρτησης η πηγή προέλευσης, όταν πρόκειται για αναδημοσίευση από άλλο ιστότοπο. 3) Αναδημοσιεύσεις από άλλες ιστοσελίδες και κείμενα άλλων συγγραφέων, δεν απηχούν κατ' ανάγκη τις θέσεις μας.
ΑΞΙΖΕΙ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΑ ΠΑΡΑΚΑΤΩ VIDEO:
- VIDEO: «Έχω Αυτισμό, Είμαι Διαφορετικός, Είμαι ο Εαυτός μου» ♥ (Αυτισμός)
- Kείμενο-VIDEO Δέκα τεχνικές για τη χειραγώγηση της κοινής γνώμης ♥ (Επικαιρότητα - Κοινωνία)
- VIDEO: «Η τρόικα στην ταβέρνα» ♥ (Διάφορα Θέματα - Ποικίλης ύλης)
- VIDEO: Τα VIDEO που πρέπει να δει κάθε Έλληνας! ♥ (Διάφορα Θέματα - Ποικίλης ύλης)
- Kείμενο-VIDEO Γλωσσολαλιά μιας «νεκρής» γλώσσας- Ράνια Χιουρέα ♥ (Επικαιρότητα-Πολιτισμός)
- VIDEO: "Δεν κρίνουμε ένα βιβλίο από το εξώφυλλο" ♥ (Επικαιρότητα)
- VIDEO:Συγκινητική ιστορία γέρου πατέρα, γιου και σπουργίτη ♥ (Διάφορα Θέματα - Ποικίλης ύλης)
- VIDEO: Το καναρινί ποδήλατο ♥ (Παιδαγωγικά θέματα)
- VIDEO: Άγγελοι στη γη ♥ (Ειδική Αγωγή)
- VIDEO: Hand in Hand ♥ (Ειδική Αγωγή)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου