Νέα Πιλοτικά Προγράμματα ΣπουδώνΑ. Προγράμματα Σπουδών
- Επιστημονικό Πεδίο: Προσχολική - Πρώτη Σχολική Ηλικία
- Επιστημονικό Πεδίο: Γλώσσα - Λογοτεχνία
- Επιστημονικό Πεδίο: Ξένες Γλώσσες
- Επιστημονικό Πεδίο: Θρησκευτικά
- Επιστημονικό Πεδίο: Μαθηματικά
- Επιστημονικό Πεδίο: Φυσικές επιστήμες
- Επιστημονικό Πεδίο: Κοινωνικές επιστήμες και Ιστορία
- Επιστημονικό Πεδίο: Πληροφορική και Νέες Τεχνολογίες
- Επιστημονικό Πεδίο: Περιβάλλον και Εκπαίδευση για την Αειφόρο Ανάπτυξη
- Επιστημονικό Πεδίο: Σχολική και Κοινωνική Ζωή
- Επιστημονικό Πεδίο: Τέχνες - Πολιτισμός — πρόταση α´
- Επιστημονικό Πεδίο: Πολιτισμός — Δραστηριότητες Τέχνης — πρόταση β´
Β. Οδηγοί για τον Εκπαιδευτικό
- Επιστημονικό Πεδίο: Προσχολική - Πρώτη Σχολική Ηλικία
- Επιστημονικό Πεδίο: Γλώσσα - Λογοτεχνία
- Επιστημονικό Πεδίο: Ξένες Γλώσσες
- Επιστημονικό Πεδίο: Θρησκευτικά
- Επιστημονικό Πεδίο: Μαθηματικά
- Επιστημονικό Πεδίο: Φυσικές επιστήμες
- Επιστημονικό Πεδίο: Κοινωνικές επιστήμες και Ιστορία
- Επιστημονικό Πεδίο: Πληροφορική και Νέες Τεχνολογίες
- Επιστημονικό Πεδίο: Περιβάλλον και Εκπαίδευση για την Αειφόρο Ανάπτυξη
- Επιστημονικό Πεδίο: Σχολική και Κοινωνική Ζωή
- Επιστημονικό Πεδίο: Τέχνες - Πολιτισμός — πρόταση α´
- Επιστημονικό Πεδίο: Πολιτισμός — Δραστηριότητες Τέχνης — πρόταση β´
Γ. Πιλοτική Εφαρμογή των Προγραμμάτων Σπουδών και Υποστηρικτικές Ενέργειες
- Υπουργική Απόφαση για τον Ορισμό των Πιλοτικών Σχολικών Μονάδων
- Πιλοτική Εφαρμογή και Υποστηρικτικές Ενέργειες
Δ. Ωρολόγια Προγράμματα Σπουδών (δημοτικού και γυμνασίου)
- Ωρολόγιο Πρόγραμμα Δημοτικού Πιλοτικών Σχολείων
- Υπουργική Απόφαση για το Ωρολόγιο Πρόγραμμα Γυμνασίου Πιλοτικών Σχολείων
Ε. Ημερίδα "Το νέο Σχολικό Πρόγραμμα Σπουδών και η Πιλοτική Εφαρμογή του"
Φωτογραφίες από την Ημερίδα
- Ημερίδα: Αφίσα
- Ημερίδα: Πρόγραμμα
- Ημερίδα: Παρουσιάσεις
- Νέο Σχολείο για Νέες Ανάγκες, Νέα Κοινωνική Πραγματικότητα (Βίντεο)
- Συνεργασία μεταξύ έργων
- Τι νέο φέρνουν τα Προγράμματα Σπουδών
- Τι νέο φέρνουν τα Προγράμματα Σπουδών (Βίντεο)
- Πλαίσιο Προγράμματος Σπουδών - Διευθυντές
- Πλαίσιο Προγράμματος Σπουδών - Διευθυντές (Βίντεο)
- Νέα Προγράμματα Σπουδών
- Νέα Προγράμματα Σπουδών (Βίντεο)
- ΠΣ Προσχολική - Πρώτη Σχολική Ηλικία
- ΠΣ Προσχολική - Πρώτη Σχολική Ηλικία (Βίντεο)
- ΠΣ Σχολική και Κοινωνική Ζωή
- ΠΣ Σχολική και Κοινωνική Ζωή (Βίντεο)
- ΠΣ Φυσική Αγωγή (Βίντεο)
- ΠΣ ΤΠΕ
- ΠΣ ΤΠΕ (Βίντεο)
- ΠΣ Θρησκευτικά
- ΠΣ Θρησκευτικά (Βίντεο)
- ΠΣ Περιβάλλον και ΕΑΑ
- ΠΣ Περιβάλλον και ΕΑΑ (Βίντεο)
- ΠΣ Γεωγραφία
- ΠΣ Γεωγραφία (Βίντεο)
- ΠΣ Γλώσσα - Λογοτεχνία
- ΠΣ Γλώσσα - Λογοτεχνία (Βίντεο)
- ΠΣ Μαθηματικά
- ΠΣ Μαθηματικά (Βίντεο)
- ΠΣ Κοινωνικές Επιστήμες
- ΠΣ Κοινωνικές Επιστήμες (Βίντεο)
- ΠΣ Φυσικά
- ΠΣ Φυσικά (Βίντεο)
- ΠΣ Ξένες Γλώσσες
- ΠΣ Ξένες Γλώσσες (Βίντεο)
- ΠΣ Πολιτισμός
- ΠΣ Πολιτισμός (Βίντεο)
- Πιλοτική Εφαρμογή - Διευθυντές
- Πιλοτική Εφαρμογή - Διευθυντές (Βίντεο)
- Πιλοτική Εφαρμογή των νέων ΠΣ
- Πιλοτική Εφαρμογή των νέων ΠΣ (Βίντεο)
- Οι κύκλοι της επιμόρφωσης κατά την πιλοτική εφαρμογή των νέων ΠΣ
- Οι κύκλοι της επιμόρφωσης κατά την πιλοτική εφαρμογή των νέων ΠΣ (Βίντεο)
- Βιωματικές δράσεις
- Βιωματικές δράσεις (Βίντεο)
- Μάθηση μέσω σχεδιασμών
- Μάθηση μέσω σχεδιασμών (Βίντεο)
- Ο ρόλος των στελεχών της εκπαίδευσης
- Ο ρόλος των στελεχών της εκπαίδευσης (Βίντεο)
- Βήματα ανάπτυξης της πιλοτικής εφαρμογής
- Βήματα ανάπτυξης της πιλοτικής εφαρμογής (Βίντεο)
ΣΤ. Οδηγίες και αναθέσεις μαθημάτων για τα πιλοτικά Γυμνάσια
- Οδηγίες για την Πιλοτική Εφαρμογή των μαθημάτων και των Βιωματικών Δράσεων στο Γυμνάσιο
- ΥΑ για τα μαθήματα στα Πιλοτικά Γυμνάσια
Ζ. Επιμορφωτικό Υλικό για την Επιμόρφωση των Εκπαιδευτικών των Πιλοτικών Σχολικών Μονάδων
- Πρώτη Σχολική Ηλικία
Δημοτικό
- Γλώσσα - Λογοτεχνία
- Μαθηματικά
- Μελέτη Περιβάλλοντος
- Γεωγραφία
- Πληροφορική και Νέες Τεχνολογίες
Γυμνάσιο
- Γλώσσα - Λογοτεχνία
- Πληροφορική και Νέες Τεχνολογίες
- Μαθηματικά
- Γεωγραφία
Βιωματική Ανάπτυξη
- Περιβάλλον και Εκπαίδευση για την Αειφόρο Ανάπτυξη
Αναδημοσίευση ή άλλη χρήση των άρθρων της ιστοσελίδας είναι θεμιτή, μόνο αν συνοδεύεται από τα πλήρη στοιχεία των συγγραφέων και του διαδικτυακού τόπου.
ΔΙΕΥΚΡΙΝΙΣΕΙΣ: 1) Τα γραφόμενα στην ιστοσελίδα αυτή προορίζονται για ενημερωτική χρήση. Δεν αποτελούν συστάσεις εξατομικευμένης θεραπείας ή/και διάγνωσης και δεν μπορούν να υποκαταστήσουν την επιστημονική συμβουλή του Ειδικού Επαγγελματία για κάποιο συγκεκριμένο περιστατικό. 2) Σε κάθε άρθρο αναγράφονται τα στοιχεία των συγγραφέων του και στο τέλος της ανάρτησης η πηγή προέλευσης, όταν πρόκειται για αναδημοσίευση από άλλο ιστότοπο. 3) Αναδημοσιεύσεις από άλλες ιστοσελίδες και κείμενα άλλων συγγραφέων, δεν απηχούν κατ' ανάγκη τις θέσεις μας.
ΑΞΙΖΕΙ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΑ ΠΑΡΑΚΑΤΩ VIDEO:
- VIDEO: «Έχω Αυτισμό, Είμαι Διαφορετικός, Είμαι ο Εαυτός μου» ♥ (Αυτισμός)
- Kείμενο-VIDEO Δέκα τεχνικές για τη χειραγώγηση της κοινής γνώμης ♥ (Επικαιρότητα - Κοινωνία)
- VIDEO: «Η τρόικα στην ταβέρνα» ♥ (Διάφορα Θέματα - Ποικίλης ύλης)
- VIDEO: Τα VIDEO που πρέπει να δει κάθε Έλληνας! ♥ (Διάφορα Θέματα - Ποικίλης ύλης)
- Kείμενο-VIDEO Γλωσσολαλιά μιας «νεκρής» γλώσσας- Ράνια Χιουρέα ♥ (Επικαιρότητα-Πολιτισμός)
- VIDEO: "Δεν κρίνουμε ένα βιβλίο από το εξώφυλλο" ♥ (Επικαιρότητα)
- VIDEO:Συγκινητική ιστορία γέρου πατέρα, γιου και σπουργίτη ♥ (Διάφορα Θέματα - Ποικίλης ύλης)
- VIDEO: Το καναρινί ποδήλατο ♥ (Παιδαγωγικά θέματα)
- VIDEO: Άγγελοι στη γη ♥ (Ειδική Αγωγή)
- VIDEO: Hand in Hand ♥ (Ειδική Αγωγή)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου