Το παρόν έντυπο συμπληρώνεται από τους εκπαιδευτικούς του σχολείου κατά τη διάρκεια υλοποίησης του Σχεδίου Δράσης. Αφορά στην ενδιάμεση αξιολόγηση του Σχεδίου Δράσης που πραγματοποιούν οι συμμετέχοντες εκπαιδευτικοί με σκοπό τη συγκέντρωση, την επεξεργασία και την αποτίμηση στοιχείων που συνδέονται με την εφαρμογή του και την παρακολούθηση της προόδου του.
Η ενδιάμεση αξιολόγηση του Σχεδίου Δράσης μπορεί να γίνει σε χρόνο που θα επιλέξει η σχολική μονάδα, με βάση το μέσον του χρονικού διαστήματος υλοποίησης της δράσης, οπότε και συμπληρώνεται το σχετικό έντυπο παρακολούθησης.
Αξιοποιώντας όλες τις διαθέσιμες πληροφορίες σε σχέση με την προετοιμασία και την εφαρμογή της δράσης (π.χ. στοιχεία από το ημερολόγιο του σχολείου, εκθέσεις των ομάδων εργασίας), οι συμμετέχοντες αποτυπώνουν στο έντυπο αυτό τις εκτιμήσεις τους για την πορεία εφαρμογής της δράσης και την αποτελεσματικότητά της.
Στο έντυπο αποτυπώνεται η ενιαία θέση των συμμετεχόντων σχετικά με τους επιμέρους άξονες που αυτό περιλαμβάνει. Η διαμόρφωση της ενιαίας θέσης του σχολείου είναι το αποτέλεσμα της επεξεργασίας και της σύνθεσης των επί μέρους απόψεων των συμμετεχόντων με οργανωμένη συζήτηση στην ολομέλεια.
Τα αποτελέσματα της ενδιάμεσης αξιολόγησης που περιλαμβάνονται στο έντυπο αυτό θα προσφέρουν ανατροφοδότηση στη σχολική μονάδα για την πρόοδο υλοποίησης του Σχεδίου Δράσης, υποδεικνύοντας τις διορθωτικές παρεμβάσεις που απαιτούνται στη συνέχεια της εφαρμογής του.
Επίσης, θα μπορούν να αξιοποιηθούν από τη σχολική μονάδα στο πλαίσιο της συνολικής/τελικής αξιολόγησης του Σχεδίου Δράσης.
Ανάρτηση chiourea.gr στο Υλικό - ΑΕΕ-Έντυπα
Δείτε επίσης:
- Όλοι οι τόμοι του υλικού ΑΕΕ για τα Δημοτικά σχολεία
- Υλικό - ΑΕΕ-Διάφορα
- Έντυπα Αξιολόγησης Α΄Τετραμήνου
- Έγγραφα
- Αυτοαξιολόγηση Εκπαιδευτικού Έργου Προσχολικής Αγωγής
- Αυτοαξιολόγηση Εκπαιδευτικού Έργου Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης
- Αυτοαξιολόγηση Εκπαιδευτικού Έργου Ειδικής Αγωγής
- Οδηγός Διαχείρισης ΑΕΕ
Αναδημοσίευση ή άλλη χρήση των άρθρων της ιστοσελίδας είναι θεμιτή, μόνο αν συνοδεύεται από τα πλήρη στοιχεία των συγγραφέων και του διαδικτυακού τόπου.
ΔΙΕΥΚΡΙΝΙΣΕΙΣ: 1) Τα γραφόμενα στην ιστοσελίδα αυτή προορίζονται για ενημερωτική χρήση. Δεν αποτελούν συστάσεις εξατομικευμένης θεραπείας ή/και διάγνωσης και δεν μπορούν να υποκαταστήσουν την επιστημονική συμβουλή του Ειδικού Επαγγελματία για κάποιο συγκεκριμένο περιστατικό. 2) Σε κάθε άρθρο αναγράφονται τα στοιχεία των συγγραφέων του και στο τέλος της ανάρτησης η πηγή προέλευσης, όταν πρόκειται για αναδημοσίευση από άλλο ιστότοπο. 3) Αναδημοσιεύσεις από άλλες ιστοσελίδες και κείμενα άλλων συγγραφέων, δεν απηχούν κατ' ανάγκη τις θέσεις μας.
ΑΞΙΖΕΙ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΑ ΠΑΡΑΚΑΤΩ VIDEO:
- VIDEO: «Έχω Αυτισμό, Είμαι Διαφορετικός, Είμαι ο Εαυτός μου» ♥ (Αυτισμός)
- Kείμενο-VIDEO Δέκα τεχνικές για τη χειραγώγηση της κοινής γνώμης ♥ (Επικαιρότητα - Κοινωνία)
- VIDEO: «Η τρόικα στην ταβέρνα» ♥ (Διάφορα Θέματα - Ποικίλης ύλης)
- VIDEO: Τα VIDEO που πρέπει να δει κάθε Έλληνας! ♥ (Διάφορα Θέματα - Ποικίλης ύλης)
- Kείμενο-VIDEO Γλωσσολαλιά μιας «νεκρής» γλώσσας- Ράνια Χιουρέα ♥ (Επικαιρότητα-Πολιτισμός)
- VIDEO: "Δεν κρίνουμε ένα βιβλίο από το εξώφυλλο" ♥ (Επικαιρότητα)
- VIDEO:Συγκινητική ιστορία γέρου πατέρα, γιου και σπουργίτη ♥ (Διάφορα Θέματα - Ποικίλης ύλης)
- VIDEO: Το καναρινί ποδήλατο ♥ (Παιδαγωγικά θέματα)
- VIDEO: Άγγελοι στη γη ♥ (Ειδική Αγωγή)
- VIDEO: Hand in Hand ♥ (Ειδική Αγωγή)