Δελτίο Τύπου 14/09/2011
Ωρολόγια Προγράμματα Ολοήμερων Δημοτικών και Γυμνασίων για την πιλοτική εφαρμογή του Νέου Προγράμματος Σπουδών
Με απόφαση του Υπουργείου Παιδείας, Διά Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων, καθορίζονται τα ωρολόγια Προγράμματα των μαθημάτων των Δημοτικών και των Γυμνασίων για την πιλοτική εφαρμογή του Νέου Προγράμματος Σπουδών.Το Μάιο 2011 παραδόθηκαν τα νέα Προγράμματα Σπουδών για την υποχρεωτική εκπαίδευση (Νηπιαγωγείο - Δημοτικό - Γυμνάσιο) από τις αντίστοιχες επιστημονικές επιτροπές σύνταξης. Οι επιτροπές συνεργάστηκαν με το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο, προκειμένου να διασφαλιστεί η συνέχεια και η συμβατότητα με τα προηγούμενα προγράμματα σπουδών της υποχρεωτικής εκπαίδευσης.
Τα νέα Προγράμματα Σπουδών εφαρμόζονται για πρώτη φορά πιλοτικά, τη φετινή σχολική χρονιά (2011- 2012), σε 185 (21 Νηπιαγωγεία, 96 Δημοτικά και 68 Γυμνάσια) σχολεία σε όλη την Ελλάδα, προκειμένου να μελετηθεί η εφαρμογή τους και να γίνουν οι απαραίτητες διορθωτικές αλλαγές, όπου κριθεί αναγκαίο.
Έχει δρομολογηθεί για το Σεπτέμβριο η έναρξη της επιμόρφωσης των στελεχών εκπαίδευσης στα νέα Προγράμματα Σπουδών και θα ακολουθήσει επιμόρφωση όλων των εκπαιδευτικών που θα κληθούν να τα διδάξουν.
Τα νέα προγράμματα σπουδών έχουν ενσωματώσει τις προτεραιότητες της Ευρωπαϊκής Επιτροπής για τη «Βελτίωση των Ικανοτήτων για τον 21ο Αιώνα» (Ιούλιος 2008), τα συμπεράσματα του Συμβουλίου Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης (Νοέμβριος 2009), καθώς και τις μελέτες αξιολόγησης που έγιναν από το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο. Στηρίζονται σε παιδαγωγικά σύγχρονες θεωρίες και μεθόδους (μαθησιακή τροχιά, διαθεματικές δραστηριότητες κ.α.) και προωθούν τις ιδέες της διεπιστημονικότητας, της δημιουργικότητας και της συνεργασίας.
Με την πιλοτική εφαρμογή του αναμορφωμένου ωρολόγιου προγράμματος εφαρμόζονται αποτελεσματικότερα και παιδαγωγικά αρτιότερα οι καινοτόμες μέθοδοι διδασκαλίας.
Οι σχετικές αποφάσεις είναι αναρτημένες στην ιστοσελίδα του Υπουργείου Παιδείας www.minedu.gov.gr
Αναδημοσίευση ή άλλη χρήση των άρθρων της ιστοσελίδας είναι θεμιτή, μόνο αν συνοδεύεται από τα πλήρη στοιχεία των συγγραφέων και του διαδικτυακού τόπου.
ΔΙΕΥΚΡΙΝΙΣΕΙΣ: 1) Τα γραφόμενα στην ιστοσελίδα αυτή προορίζονται για ενημερωτική χρήση. Δεν αποτελούν συστάσεις εξατομικευμένης θεραπείας ή/και διάγνωσης και δεν μπορούν να υποκαταστήσουν την επιστημονική συμβουλή του Ειδικού Επαγγελματία για κάποιο συγκεκριμένο περιστατικό. 2) Σε κάθε άρθρο αναγράφονται τα στοιχεία των συγγραφέων του και στο τέλος της ανάρτησης η πηγή προέλευσης, όταν πρόκειται για αναδημοσίευση από άλλο ιστότοπο. 3) Αναδημοσιεύσεις από άλλες ιστοσελίδες και κείμενα άλλων συγγραφέων, δεν απηχούν κατ' ανάγκη τις θέσεις μας.
ΑΞΙΖΕΙ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΑ ΠΑΡΑΚΑΤΩ VIDEO:
- VIDEO: «Έχω Αυτισμό, Είμαι Διαφορετικός, Είμαι ο Εαυτός μου» ♥ (Αυτισμός)
- Kείμενο-VIDEO Δέκα τεχνικές για τη χειραγώγηση της κοινής γνώμης ♥ (Επικαιρότητα - Κοινωνία)
- VIDEO: «Η τρόικα στην ταβέρνα» ♥ (Διάφορα Θέματα - Ποικίλης ύλης)
- VIDEO: Τα VIDEO που πρέπει να δει κάθε Έλληνας! ♥ (Διάφορα Θέματα - Ποικίλης ύλης)
- Kείμενο-VIDEO Γλωσσολαλιά μιας «νεκρής» γλώσσας- Ράνια Χιουρέα ♥ (Επικαιρότητα-Πολιτισμός)
- VIDEO: "Δεν κρίνουμε ένα βιβλίο από το εξώφυλλο" ♥ (Επικαιρότητα)
- VIDEO:Συγκινητική ιστορία γέρου πατέρα, γιου και σπουργίτη ♥ (Διάφορα Θέματα - Ποικίλης ύλης)
- VIDEO: Το καναρινί ποδήλατο ♥ (Παιδαγωγικά θέματα)
- VIDEO: Άγγελοι στη γη ♥ (Ειδική Αγωγή)
- VIDEO: Hand in Hand ♥ (Ειδική Αγωγή)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου