Δελτίο Τύπου 12/09/2011
Σχετικά με την έναρξη της σχολικής χρονιάς
Το Υπουργείο Παιδείας, Διά Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων εγκαίρως προχώρησε στις αναγκαίες αναδιαρθρώσεις και αλλαγές για τη σωστή αξιοποίηση του εκπαιδευτικού δυναμικού και υπεύθυνα ενημέρωσε την κοινή γνώμη για τα δεδομένα και τα προβλήματα της σχολικής χρονιάς 2011- 2012.
Η αλήθεια, όπως διαμορφώνεται μετά την πρώτη μέρα έναρξης της σχολικής χρονιάς, είναι ότι τα σχολεία ξεκινούν με τα λιγότερα δυνατά κενά, παρά τις 8000 συνταξιοδοτήσεων, το μικρό αριθμό διορισμών (600) και τις νέες ανάγκες που προέκυψαν από τα νέα προγράμματα που εφαρμόζονται σε όλες τις βαθμίδες.
Οι 13 Περιφερειακές Διευθύνσεις Εκπαίδευσης έστειλαν τα συνολικά στοιχεία ανά Περιφέρεια, τα οποία συγκεντρωτικά είναι τα κάτωθι.
Σε 14.500 σχολεία και σε συνολική δύναμη 170.000 εκπαιδευτικών:
Α. στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση τα κενά σε πανελλαδικό επίπεδο σε δασκάλους και νηπιαγωγούς είναι 675 και σε ειδικότητες Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης (καλλιτεχνικά, μουσική, θεατρική αγωγή) 1736
Β. στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση 447κενά και 483 σε τεχνικές ειδικότητες.
Τα παραπάνω κενά θα καλυφθούν αφού δοθεί η συνολική εικόνα της αμέσως επόμενης ημέρας.
Ως προς τα βιβλία, όπως έχουμε επανειλημμένως ενημερώσει, συνεχίζεται με εντατικούς ρυθμούς η εκτύπωση και η αποστολή τους, ενώ σε νησιά και απομακρυσμένες περιοχές η πληρότητα σε τίτλους είναι άνω του 80 %. Το Υπουργείο παρουσίασε από την προηγούμενη εβδομάδα ένα σύνολο δράσεων για την αντιμετώπιση του πρώτου διαστήματος, όπου υπάρχουν καθυστερήσεις. Στην προσπάθεια αυτή έχουν συστρατευθεί και άλλες δυνάμεις όπως το Εθνικό Τυπογραφείο για τις ανάγκες του Λεκανοπεδίου καθώς και Πανεπιστήμια και Δήμοι στην υπόλοιπη χώρα.
Το Υπουργείο Παιδείας ευχαριστεί και συγχαίρει δημοσίως όλους τους εκπαιδευτικούς, που με την ευθύνη, τη συνέπεια και την εμπειρία τους αντιμετωπίζουν αποτελεσματικά, προς όφελος των παιδιών κάθε δυσκολία. Είναι μια εποχή που αυτού του είδους προσφοράς και αλληλεγγύης διδάσκει.
Αναδημοσίευση ή άλλη χρήση των άρθρων της ιστοσελίδας είναι θεμιτή, μόνο αν συνοδεύεται από τα πλήρη στοιχεία των συγγραφέων και του διαδικτυακού τόπου.
ΔΙΕΥΚΡΙΝΙΣΕΙΣ: 1) Τα γραφόμενα στην ιστοσελίδα αυτή προορίζονται για ενημερωτική χρήση. Δεν αποτελούν συστάσεις εξατομικευμένης θεραπείας ή/και διάγνωσης και δεν μπορούν να υποκαταστήσουν την επιστημονική συμβουλή του Ειδικού Επαγγελματία για κάποιο συγκεκριμένο περιστατικό. 2) Σε κάθε άρθρο αναγράφονται τα στοιχεία των συγγραφέων του και στο τέλος της ανάρτησης η πηγή προέλευσης, όταν πρόκειται για αναδημοσίευση από άλλο ιστότοπο. 3) Αναδημοσιεύσεις από άλλες ιστοσελίδες και κείμενα άλλων συγγραφέων, δεν απηχούν κατ' ανάγκη τις θέσεις μας.
ΑΞΙΖΕΙ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΑ ΠΑΡΑΚΑΤΩ VIDEO:
- VIDEO: «Έχω Αυτισμό, Είμαι Διαφορετικός, Είμαι ο Εαυτός μου» ♥ (Αυτισμός)
- Kείμενο-VIDEO Δέκα τεχνικές για τη χειραγώγηση της κοινής γνώμης ♥ (Επικαιρότητα - Κοινωνία)
- VIDEO: «Η τρόικα στην ταβέρνα» ♥ (Διάφορα Θέματα - Ποικίλης ύλης)
- VIDEO: Τα VIDEO που πρέπει να δει κάθε Έλληνας! ♥ (Διάφορα Θέματα - Ποικίλης ύλης)
- Kείμενο-VIDEO Γλωσσολαλιά μιας «νεκρής» γλώσσας- Ράνια Χιουρέα ♥ (Επικαιρότητα-Πολιτισμός)
- VIDEO: "Δεν κρίνουμε ένα βιβλίο από το εξώφυλλο" ♥ (Επικαιρότητα)
- VIDEO:Συγκινητική ιστορία γέρου πατέρα, γιου και σπουργίτη ♥ (Διάφορα Θέματα - Ποικίλης ύλης)
- VIDEO: Το καναρινί ποδήλατο ♥ (Παιδαγωγικά θέματα)
- VIDEO: Άγγελοι στη γη ♥ (Ειδική Αγωγή)
- VIDEO: Hand in Hand ♥ (Ειδική Αγωγή)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου