Διαδικασίες, εμπλεκόμενοι και παραδοτέα υλοποίησης του Έργου της ΑΕΕ στις σχολικές μονάδες Πρωτοβάθμιας & Δευτεροβάθμιας Εκπ/σης
Στο έργο της Αξιολόγησης Εκπαιδευτικού Έργου συμμετέχουν σχολικές μονάδες από όλες τις βαθμίδες και από όλες τις περιφέρειες της χώρας οι οποίες δήλωσαν συμμετοχή μετά από σχετική απόφαση του Συλλόγου Διδασκόντων και περιλαμβάνονται στην οικεία Υπουργική Απόφαση.
Η διάρκεια του έργου είναι διετής και διακρίνεται σε τέσσερα στάδια ως ακολούθως:
- 1ο στάδιο (Σεπτ. 2010 – Ιαν. 2011): Αποτύπωση της γενικής εικόνας του σχολείου (που συνοδεύεται από την έκθεση της γενικής εκτίμησης της εικόνας του σχολείου και την έκθεση της συστηματικής διερεύνησης ορισμένων τομέων του εκπαιδευτικού έργου στη σχολική μονάδα).
- 2ο στάδιο (Φεβρ. 2011 – Ιουν. 2011): Σχεδιασμός και Προετοιμασία σχεδίων δράσης (σε επιλεγμένες περιοχές του εκπαιδευτικού έργου με βάση τα στοιχεία της αποτίμησης της γενικής εικόνας του σχολείου).
- 3ο στάδιο (Σεπτ. 2011 – Ιαν. 2012): Υλοποίηση των σχεδίων δράσης της σχολικής μονάδας
- 4ο στάδιο (Φεβρ. – Ιουν. 2012): Ολοκλήρωση των σχεδίων δράσης (παρουσίαση και αξιολόγηση αποτελεσμάτων, προγραμματισμός επόμενου έτους).
Κατά τη διάρκεια του έργου προβλέπονται διαδικασίες υποστήριξης και ανατροφοδότησης των σχολικών μονάδων καθώς και διαδικασίες ενδιάμεσης αξιολόγησης σε τοπικό και περιφερειακό επίπεδο (Σχολικοί Σύμβουλοι, Προϊστάμενοι ΕΠΚ) καθώς και σε κεντρικό επίπεδο (Δ/νσεις Σπουδών ΠΕ και ΔΕ, Ομάδα έργου της ΑΕΕ στο ΚΕΕ).
Το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής εξέδωσε έναν Οδηγό Διαχείρισης Έργου για την Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου της Σχολικής Μονάδας και τη Διαδικασία Αυτοαξιολόγησης.
Βρείτε εδώ τον ΟΔΗΓΟ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΕΡΓΟΥ σε μορφή pdf
Αναδημοσίευση ή άλλη χρήση των άρθρων της ιστοσελίδας είναι θεμιτή, μόνο αν συνοδεύεται από τα πλήρη στοιχεία των συγγραφέων και του διαδικτυακού τόπου.
ΔΙΕΥΚΡΙΝΙΣΕΙΣ: 1) Τα γραφόμενα στην ιστοσελίδα αυτή προορίζονται για ενημερωτική χρήση. Δεν αποτελούν συστάσεις εξατομικευμένης θεραπείας ή/και διάγνωσης και δεν μπορούν να υποκαταστήσουν την επιστημονική συμβουλή του Ειδικού Επαγγελματία για κάποιο συγκεκριμένο περιστατικό. 2) Σε κάθε άρθρο αναγράφονται τα στοιχεία των συγγραφέων του και στο τέλος της ανάρτησης η πηγή προέλευσης, όταν πρόκειται για αναδημοσίευση από άλλο ιστότοπο. 3) Αναδημοσιεύσεις από άλλες ιστοσελίδες και κείμενα άλλων συγγραφέων, δεν απηχούν κατ' ανάγκη τις θέσεις μας.
ΑΞΙΖΕΙ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΑ ΠΑΡΑΚΑΤΩ VIDEO:
- VIDEO: «Έχω Αυτισμό, Είμαι Διαφορετικός, Είμαι ο Εαυτός μου» ♥ (Αυτισμός)
- Kείμενο-VIDEO Δέκα τεχνικές για τη χειραγώγηση της κοινής γνώμης ♥ (Επικαιρότητα - Κοινωνία)
- VIDEO: «Η τρόικα στην ταβέρνα» ♥ (Διάφορα Θέματα - Ποικίλης ύλης)
- VIDEO: Τα VIDEO που πρέπει να δει κάθε Έλληνας! ♥ (Διάφορα Θέματα - Ποικίλης ύλης)
- Kείμενο-VIDEO Γλωσσολαλιά μιας «νεκρής» γλώσσας- Ράνια Χιουρέα ♥ (Επικαιρότητα-Πολιτισμός)
- VIDEO: "Δεν κρίνουμε ένα βιβλίο από το εξώφυλλο" ♥ (Επικαιρότητα)
- VIDEO:Συγκινητική ιστορία γέρου πατέρα, γιου και σπουργίτη ♥ (Διάφορα Θέματα - Ποικίλης ύλης)
- VIDEO: Το καναρινί ποδήλατο ♥ (Παιδαγωγικά θέματα)
- VIDEO: Άγγελοι στη γη ♥ (Ειδική Αγωγή)
- VIDEO: Hand in Hand ♥ (Ειδική Αγωγή)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου