Δελτίο Τύπου 07/12/2010Δήλωση του Γενικού Γραμματέα του Υπουργείου Παιδείας, Διά Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων, Βασίλη Κουλαϊδή, για την αναδιοργάνωση της διοικητικής δομής του Εκπαιδευτικού Συστήματος (on camera)
Η Εκπαίδευσή μας διοικείται από ένα εξαιρετικά πολύπλοκο και συγκεντρωτικό σύστημα. Στόχος είναι να δώσουμε περισσότερες αρμοδιότητες στη σχολική μονάδα, ώστε να πετύχουμε ευελιξία και καλύτερη ποιότητα του εκπαιδευτικού έργου.
Μεταβιβάζουμε αρμοδιότητες στη σχολική μονάδα και ταυτόχρονα αναδιοργανώνουμε τις υποστηρικτικές δομές της. Έχουμε πάρα πολλές δομές, οι οποίες στην ουσία, με αλληλοσυγκρουόμενες και επικαλυπτόμενες αρμοδιότητες δεν προσφέρουν την αναγκαία υποστήριξη. Ελπίζουμε ότι, με τον τρόπο με τον οποίο θα ανασυντάξουμε τις υποστηρικτικές δομές, τόσο στην Κεντρική Υπηρεσία, όσο και σε περιφερειακό επίπεδο, θα έχουμε πολύ καλύτερα αποτελέσματα. Στόχοι είναι: αποκέντρωση, ευελιξία και περισσότερες αρμοδιότητες στη σχολική μονάδα και στη Διεύθυνσή της.
Απαντώντας σε ερώτηση σχετικά με το ενδεχόμενο κατάργησης και συγχώνευσης σχολείων ο Γενικός Γραμματέας ανέφερε:
Δεν υπάρχει κατεύθυνση από το Υπουργείο Παιδείας να λιγοστέψουν τα σχολεία. Υπάρχει κατεύθυνση να γίνει εξορθολογισμός συνολικά του εκπαιδευτικού μας συστήματος. Για τη λειτουργία των σχολείων θα πρέπει να ληφθούν υπόψη πολλά κριτήρια.
Ο αριθμός των σχολείων που θα λειτουργήσουν του χρόνου θα έχει να κάνει αποκλειστικά με τον αριθμό των μαθητών και τη γεωγραφική απόσταση της μιας σχολικής μονάδας από την άλλη. Για παράδειγμα, στον Αϊ- Στράτη θα έχουμε μια σχολική μονάδα, έστω και αν υπάρχουν 5 μαθητές . Δεν είναι ανάγκη, βεβαίως, να έχουμε σχολικές μονάδες με 5 μαθητές εάν απέχουν 100 μέτρα η μία από την άλλη.
Θα υπολογίσουμε εκ νέου τον αριθμό των μαθητών και τον αριθμό των σχολικών μονάδων που είναι απαραίτητες και δεν θα γίνει καμία περιττή κατάργηση σχολικής μονάδας.
Καμία σχολική μονάδα λιγότερη από αυτές που είναι αναγκαίες για να προσφέρουμε εκπαίδευση με μεγάλη ποιότητα.
Αναδημοσίευση ή άλλη χρήση των άρθρων της ιστοσελίδας είναι θεμιτή, μόνο αν συνοδεύεται από τα πλήρη στοιχεία των συγγραφέων και του διαδικτυακού τόπου.
ΔΙΕΥΚΡΙΝΙΣΕΙΣ: 1) Τα γραφόμενα στην ιστοσελίδα αυτή προορίζονται για ενημερωτική χρήση. Δεν αποτελούν συστάσεις εξατομικευμένης θεραπείας ή/και διάγνωσης και δεν μπορούν να υποκαταστήσουν την επιστημονική συμβουλή του Ειδικού Επαγγελματία για κάποιο συγκεκριμένο περιστατικό. 2) Σε κάθε άρθρο αναγράφονται τα στοιχεία των συγγραφέων του και στο τέλος της ανάρτησης η πηγή προέλευσης, όταν πρόκειται για αναδημοσίευση από άλλο ιστότοπο. 3) Αναδημοσιεύσεις από άλλες ιστοσελίδες και κείμενα άλλων συγγραφέων, δεν απηχούν κατ' ανάγκη τις θέσεις μας.
ΑΞΙΖΕΙ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΑ ΠΑΡΑΚΑΤΩ VIDEO:
- VIDEO: «Έχω Αυτισμό, Είμαι Διαφορετικός, Είμαι ο Εαυτός μου» ♥ (Αυτισμός)
- Kείμενο-VIDEO Δέκα τεχνικές για τη χειραγώγηση της κοινής γνώμης ♥ (Επικαιρότητα - Κοινωνία)
- VIDEO: «Η τρόικα στην ταβέρνα» ♥ (Διάφορα Θέματα - Ποικίλης ύλης)
- VIDEO: Τα VIDEO που πρέπει να δει κάθε Έλληνας! ♥ (Διάφορα Θέματα - Ποικίλης ύλης)
- Kείμενο-VIDEO Γλωσσολαλιά μιας «νεκρής» γλώσσας- Ράνια Χιουρέα ♥ (Επικαιρότητα-Πολιτισμός)
- VIDEO: "Δεν κρίνουμε ένα βιβλίο από το εξώφυλλο" ♥ (Επικαιρότητα)
- VIDEO:Συγκινητική ιστορία γέρου πατέρα, γιου και σπουργίτη ♥ (Διάφορα Θέματα - Ποικίλης ύλης)
- VIDEO: Το καναρινί ποδήλατο ♥ (Παιδαγωγικά θέματα)
- VIDEO: Άγγελοι στη γη ♥ (Ειδική Αγωγή)
- VIDEO: Hand in Hand ♥ (Ειδική Αγωγή)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου